تهدید جدی تیام توسط باشگاه استقلال!



اخبار,اخبار ورزشی,فتحی

سرپرست باشگاه استقلال با ارسال نامه ای تهدید آمیز خواهان بازگشت تیام به تهران شد.

به گزارش ورزش سه، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه اعلام کرد که تلاش های استقلال برای بازگرداندن تیام آغاز شده است.

 

وی در این باره گفت: رسما به تیام نامه زدیم تا به این بازیکن اعلام کنیم که با توجه به قرارداد او با استقلال به دنبال بازگرداندن او به تیم هستیم و این بازیکن باید بر اساس قراردادی که با استقلال دارد در تمرینات حاضر شود.

 

به نظر می رسد استقلالی ها که حالا به دنبال جذب مهاجمان جدید هستند، تلاش می کنند تا از این طریق دریافتی قابل توجهی از تیام داشته باشند تا بتوانند با این درآمد، اهداف جدید نقل و انتقالاتی خود را محقق کنند. فتحی امیدوار است تا با درآمد استقلال از انتقال حسینی و تیام، خریدهای بزرگی انجام دهد تا استقلال با امید بیشتری پا به دیدارهای آسیایی بگذارد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,فتحی

در نامه فتحی به مامه تیام آمده است:

 

جناب آقای مامه بابا تیام بازیکن باشگاه استقلال

با توجه به نامه مورخ ۲۵ جولای سال ۲۰۱۷ ( ۳/۵/۹۷) که اشاره داشته اید می خواهید قرارداد خود را با باشگاه استفلال را بدون دلیل موجه و به دلیل مسائل خانوادگی فسخ نموده و با یک باشگاه جدید قرارداد امضا نمایید، بنده تمایل دارم تا به عنوان مدیرعامل این باشکاه به شما یادآوری نمایم که قرارداد مابین شما به عنوان بازیکن و باشگاه استقلال برای فصل فوتبال ۲۰۱۹-۲۰۱۸ منعقد گردیده که باید توسط هر دو طرف قرارداد دقیقا رعایت گردد و اجرا شود. در غیر اینصورت جرایم متوجه فسخ کننده قرارداد خواهد شد. این جرایم مطابق ماده ۱۷ نقل و انتقالات فیفا شامل جرایم مالی و محرومیت ورزشی برای بازیکن و باشگاه جدید خواهد بود. همانطو که شما می دانید ما در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های آسیا هستیم و با توجه به اینکه شما بازیکن این باشگاه می باشید به طور قطع به شما احتیاج داریم. لازم به ذکر است تمرینات باشگاه برای این فصل فوتبالی از تاریخ ۲۶ ژوئن سال ۲۰۱۸ (۵/۴/۹۷) آغاز شده است و از آن زمان تا به حال شما با صداقت رفتار ننموده اید و علی رغم چندین بار بلیت هواپیما (بلیت بیزینس) به تهران برای شما خریداری و ارسال شده است شما به تهران نیامدید و در تمرینات بدون اخذ مجوز از باشگاه شرکت ننموده اید. احتراما رسما به شما متذکر می شویم که ما تمایل دریم این مشکل به صورت کاملا دوستانه حل و فصل گردد و از شما می خواهیم به تهران برگردید و در تمرینات شرکت کنیم.

 

اگر تا تاریخ ۵ آگوست ۲۰۱۸ (۱۴/۵/۹۷) به تمرینات اضافه نگردید مطابق قرارداد فی مابین جریه مالی خواهید شد. با این وجود اگر شما به هر دلیلی تمایل ندارید در باشگاه استقلال در این فصل بسیار مهم حضور داشته باشید و تمایل دارید با یک باشگاه جدید قرارداد امضا نمایید، به شما توصیه می شود به اطلاع باشگاه مقصد برسانید که با ما برای مذاکره در مورد قرارداد انتقال شما بین دو باشگاه تماس برقرار نمایند. در صورتی که این مساله به صورت دوستانه قابل حل نباشد باشگاه استقلال شکایت حقوقی بر علیه شما وباشگاه جدیدتان به فیفا مطرح خواهد کرد. بی صبرانه منتظر خبر از سمت شما و دیدنتان در تهران هستیم.

 

فتحی: به دنبال باطل کردن ITC نور‌افکن هستیم

سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: مکاتبات ما برای دریافت حق رشد نورافکن آغاز شده است. تلاش می‌کنیم تا حقوق قانونی باشگاه را دریافت کنیم و به هواداران اطمینان می‌دهم که در این مسیر عقب‌نشینی نخواهیم کرد و فعلا به دنبال باطل کردن آی‌تی‌سی کارت نورافکن هستیم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------