آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

۲ طلا و ۳ نقره آزادکاران ایران در جام یاشاردوغو/ ابراهیمی باز هم کریمی را برد



اخبار,اخبار ورزشی,کشتی آزاد

محمدجواد ابراهیمی در دیدار حساس فینال وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد جام یاشار دوغو مقابل علیرضا کریمی به برتری رسید و مدال طلا را از آن خود کرد و یدالله محبی نیز در سنگین وزن به مدال نقره رسید تا تیم ایران با ۲ طلا و ۳ نقره به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های ۵ وزن دوم کشتی آزاد جام یاشاردوغو در استانبول ترکیه، در  دیدار فینال وزن ۹۲ کیلوگرم، علیرضا کریمی دارنده مدال برنز بزرگسالان جهان و قهرمان آسیا مقابل محمدجواد ابراهیمی قهرمان آسیا در سال ۲۰۱۸ در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز که نقش تعیین کننده‌ای برای انتخاب ملی‌پوش ایران در رویدادهای پیش رو دارد، به مصاف هم رفتند که در پایان محمدجواد ابراهیمی در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۲ بر ۲ به برتری رسید و مدال طلا را بر گردن آویخت و کریمی نیز به مدال نقره رسید.

 

ابراهیمی چند روز پیش نیز در تورنمنت گرجستان مقابل کریمی به برتری رسیده بود تا به این ترتیب با کسب دومین پیروزی گام بزرگی را برای رسیدن به دوبنده تیم ملی بردارد.

 

ابراهیمی پیش از این در دور نخست ۶ بر ۵ از سد حریفی از بلاروس گذشت. سپس مقابل اسماعیل عزیزف از قزاقستان ۱۳ بر ۲ پیروز شد. وی در نیمه نهایی سردار بوکه از ترکیه را شکست داد و راهی فینال شد.

 

کریمی نیز در دور نخست استراحت کرد سپس ۱۰ بر صفر حریف اوکراینی را از پیش رو برداشت و در نیمه نهایی نیز یانکوفسکی از بلاروس را شکست داد و راهی فینال شد.

 

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز یداله محبی در دیدار فینال مقابل خوتسیانیوسکی از اوکراین با نتیجه ۹ بر ۶ شکست خورد و به مدال نقره رسید.

 

وی پیش از این در دور نخست مقابل اونگور رمضان از ترکیه با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر صفر دانیلو کارتاوی از اوکراین را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محبی در این مرحله مقابل حسین جلولیک از ترکیه به پیروزی دست یافت و به دیدار فینال رفت.

 

پیش از این محمدباقر یخ‌کشی در وزن ۶۱ کیلوگرم به مدال طلا رسید و یونس امامی در ۷۰ کیلوگرم پنجم شد.

 

در جریان رقابت‌های ۵ وزن نخست نیز مهران نصیری در وزن ۶۵ و مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم به ترتیب به مدال‌ طلا و نقره رسیدند.مهران رضازاده در وزن ۵۷،حسن مرادقلی در وزن ۶۵و علیرضا گودرزی نیز در ۹۷ کیلوگرم از رسیدن به مدال بازماندند.

 

به این ترتیب تیم کشتی آزاد ایران با هدایت رسول خادم در پایان این رقابت‌ها با ۲ مدال طلا و ۳ نقره به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------