اظهارنظر عجیب مالک ناپولی درباره انتقال رونالدو به یوونتوس



اخبار,اخبار ورزشی,اورلیو دلورنتیس

مالک رقیب اصلی یوونتوس در کورس قهرمانی فصل گذشته سری A درباره گران ترین خرید تاریخ این باشگاه اظهارنظری عجیب انجام داده است.

به گزارش تسنیم، با وجود منافع زیادی که انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس دارد، این اتفاق به مذاق برخی از رقبای این تیم به خصوص ناپولی خوش نیامده است.

 

اورلیو دلورنتیس مالک باشگاه ناپولی که پیش از این هم مدعی شده بود تیمش فرصت عقد قرارداد با گران ترین بازیکن تاریخ سری A را داشته است، گفت: کریستیانو رونالدو به هر حال به سن مشخصی رسیده و از نظر مالی برای باشگاه ما خطرناک بود که چنین رقم هنگفتی را برای بازیکنی که در انتهای دوران بازیگری‌اش قرار گرفته هزینه کنیم و به او حقوقی بدهیم که با هیچ استانداردی قابل توجیه نیست. من نمی‌دانم که برای یوونتوس، خرید رونالدو موفقیت تجاری یا ورزشی به همراه خواهد داشت اما مطمئناً وقتی شما شروع به پرداخت ارقام مزخرفی کنید، دیر یا زود این تصمیم به ضررتان تمام می‌شود.

 

دلورنتیس ادامه داد: یوونتوس با خرید رونالدو یک حرکت تبلیغاتی زیبا برای تمام مجموعه خودروسازی «فیات - کرایسلر» (شرکت خودروسازی متعلق به خانواده آنیلی، مالک باشگاه یوونتوس) انجام داد. بنابراین من امیدوارم که این حرکت کمک کند که افت اشتیاقی که در میان هواداران یوونتوس در صورت عدم اضافه شدن خرید بزرگ  به تیم آلگری به وجود می‌آمد را پنهان کند. بعد از 7 قهرمانی متوالی، دیگر چه چیزی می‌توانست هواداران یوونتوس را به وجد آورد؟

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------