آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

اطلاعیه کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در مورد واسطه‌ها



اخبار,اخبار ورزشی,فدراسیون فوتبال

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال درباره واسطه‌های نقل‌وانتقالات اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این اطلاعیه آمده است:

 

مقررات ناظر بر فعالیت واسطه‌ها و همکاری با آنها، توسط کمیته محترم حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون تهیه و در تاریخ 13 تیر 1397 به تصویب هیئت رئیسه محترم فدراسیون رسیده و از همان تاریخ لازم الاجرا می‌باشد و براساس ماده 11 این مقررات، کمیته وضعیت فدراسیون به عنوان مرجع اعطای مجوز و نظارت بر عملکرد واسطه‌های محترم تعیین گردیده است.

 

بر اساس بند هفت از ماده پنج مقررات یاد شده، واسطه‌های محترمی که سابقاً دارای مجوز از فدراسیون فوتبال بوده‌اند، از شرکت در آزمون علمی معاف می‌باشند، براین اساس متقاضیان جدید، می‌بایست در آزمون علمی شرکت نمایند.

 

بنا به مراتب:

 

1- از آن دسته از واسطه‌های محترمی که قبل از تصویب مقررات فوق‌الذکر، دارای مجوز فعالیت از فدراسیون فوتبال بوده‌اند دعوت می‌شود که با مطالعه دقیق این مقررات، نسبت به ارائه کامل مدارک و مستندات قید شده در آن (به خصوص موارد قید شده در ماده چهار مقررات صدرالذکر)،  صرفاً و انحصاراً در روزهای شنبه هر هفته از ساعت 10 صبح الی 12 ظهر به کمیته وضعیت فدراسیون، اقدام فرمایند تا روند بررسی مدارک ایشان آغاز گردد.

 

2- از متقاضایان محترم جدید واسطه‌گری که قبل از تصویب این مقررات، دارای مجوز فعالیت در فدراسیون فوتبال نبوده‌اند، تقاضا می‌گردد علاوه بر مطالعه دقیق این مقررات، طی روزهای آینده با مراجعه به سایت فدراسیون از تاریخ و نحوه برگزاری آزمون، اطلاع حاصل فرمایند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------