آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

سوارز: مجبور نیستیم برای رئال مادرید تونل افتخار باز کنیم



اخبار,اخبار ورزشی,سوارز

مهاجم بارسلونا از خرید آنتونیو گریزمان و فیلیپ کوتینیو استقبال کرد.

به گزارش ایلنا، مهاجم بارسلونا می‌گوید که آنها مجبور نیستند در بازی روز شنبه برابر رئال مادرید برای قهرمان جام باشگاه‌های جهان گارد افتخار بزنند و تصمیم باشگاه مبنی بر رد این اقدام درست بود. پس از قهرمانی رئال مادرید در جام باشگاه‌های جهان این اولین بازی شاگردان زین الدین زیدان خواهد بود اما بلوگرانا قصد ندارد تونل افتخار در سانتیاگو برنابئو ایجاد کند.

 

این خبر شب گذشته توسط گیلرمو آمور اعلام شد و لوئیز سوارز در مصاحبه با RAC1 از آن حمایت کرد.

 

از زمان حضورم در اسپانیا، تونل افتخار برای من چیز جدیدی است. من این را می‌دانم که طبق قوانین اگر شما  و حریفتان در تورنمنتی هستید و آنها قهرمان شدند شما باید این اقدام را به نشانه احترام ادا کنید. اما در این مورد ما در جام باشگاه‌های جهان حضور نداشتیم و مجبور نیستیم این اقدام را انجام بدهیم. این تصمیم باشگاه‌ است.

 

رئال مادرید با وجود قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان، در لالیگا 11 امتیاز از بارسلونا عقب افتاده و شنبه هفته آینده باید برابر بارسلونا قرار بگیرد، سوارز در این باره عنوان کرد: ما در فرم خوبی هستیم بنابراین امیدواریم الکلاسیکو را برنده شویم. ما به خودمان اعتماد داریم و خوب بازی می‌کنیم. همه بازیکنان به دنبال پیروزی در این بازی هستند و اگر ما این قدم بزرگ را برداریم رئال مادرید یک پیروزی بزرگ را به ما هدیه می‌دهد. ما رقبای دیگری هم داریم اما این از نظر روحی متفاوت است. با شکست رئال قهرمان لالیگا نمی‌شویم اما انگیزه خوبی برای دور دوم مسابقات به ما عطا می‌کند.

 

بازیکن سابق لیورپول درباره پیوستن آنتونیو گریزمان و فیلیپ کوتینیو گفت: کاملا واضح است که آنها بازیکنان موفقی هستند. این دو در بهترین سطح بازی می‌کنند و ما همیشه علاقه داریم بازیکنان نخبه را در بارسلونا حضور داشته باشند. آنتونیو در اتلتیکو مادرید نیاز دارد با شماره 9 بازی کند و او می‌تواند به ما کمک کند و به نفع بارسلونا باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------