تاج: مردم ایران لایق بهترین ها هستند



اخبار,اخبار ورزشی,مهدی تاج

رییس فدراسیون فوتبال گفت:حالا که در قله آسیا هستیم، باید از هم اکنون برنامه هایمان برای حفظ این جایگاه و تداوم آن باشد.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج پس از انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان فدراسیون الهام بخش فوتبال آسیا، درباره رقابت ایران با کره جنوبی و ژاپن در تصاحب این عنوان اظهار داشت: هم کره و هم ژاپن می توانستند بهترین فدراسیون قاره کهن شوند و هر دو قابلیت های بالایی دارند. با این وجود خدا را شکر می کنم که این عنوان به مردم عزیز و شریف‌مان پیشکش شد.

 

وی ادامه داد: بدون شک این جایزه به مردم خونگرم و همراهمان اختصاص دارد که ما را در این مدت یاری رساندند. آنها بدون شک لیاقت بهترین ها را دارند. بر خود وظیفه می دانم که این عنوان را به بازیکنان، مربیان، باشگاهها، هیات های فوتبال، رسانه ها و پیشکسوتان تبریک بگویم و از تلاش های آنها کمال سپاس را داشته باشم.

 

رییس فدراسیون فوتبال تصریح کرد:حالا که در قله آسیا هستیم، باید از هم اکنون برنامه هایمان برای حفظ این جایگاه و تداوم آن باشد. بدون شک و تردید،حفظ این عنوان خیلی دشوار است. با این وجود امیدوارم فدراسیون فوتبال ایران،هر سال بهترین فدراسیون آسیا شود. نباید فراموش کنیم که رقبای ما در حال تلاش و سرمایه گذاری گسترده ای هستند و این کار را برای ادامه مسیر سخت می کند.امیدوارم با همبستگی و برنامه ریزی دقیق،ایران عزیزمان همچنان بر قله آسیا بایستد.

 

تاج خاطرنشان کرد: من همواره از نگاه کلیه اعضای جامعه فوتبال نهایت استفاده را برده ام. بر این اساس جا دارد از کسانی که با نگاه دقیق و ژرف خود، چراغ راه فدراسیون بودند و با نقدهایشان کمک کردند تا مسیر صحیح را انتخاب کنیم کمال سپاس را داشته باشم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------