کیمیا علیزاده بازی‌های آسیایی را از دست داد



اخبار,اخبار ورزشی,کیمیا علیزاده

تکواندوکار کشورمان به دلیل پارگی رباط صلیبی فرصت حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ را از دست داد.

به گزارش تسنیم به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، تیم ملی تکواندو کشورمان که تمرینات خود را برای حضور در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی پشت سر می‌گذارد، اردوی 10 روزه‌ای را در کرج برپا کرده است.

 

کیمیا علیزاده، ملی‌پوش اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 در جریان این اردو و در تمرین صبح امروز (یکشنبه) تیم ملی دچار آسیب‌دیدگی عضلانی شد. پس از ارزیابی پزشکی، معاینات تکمیلی و بررسی MRI توسط دکتر رازی مشخص شد که ACL زانوی چپ کیمیا دچار آسیب جدی شده است و قادر به همراهی تیم ملی تکواندوی بانوان در بازی‌های آسیایی نخواهد بود.

 

با تصمیم کادر فنی تیم ملی ملیکا میرحسینی، ملی‌پوش تکواندوی کشورمان که در تورنمنت بین‌المللی کره جنوبی موفق به کسب مدال طلا شده بود، جایگزین علیزاده در وزن 67- کیلوگرم می‌شود.

 

ناهید کیانی در وزن 49- کیلوگرم، الهه شیدایی در وزن 53- کیلوگرم، پریسا جوادی در وزن 57- کیلوگرم و زهرا پوراسماعیل در وزن 67+ کیلوگرم دیگر نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی هستند. 

 

هدایت این تیم بر عهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی به عنوان مربی است.

 

گفتنی است؛ مسابقات تکواندوی هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی در بخش‌های پومسه و کیوروگی از 28 مرداد ماه به مدت پنج روز در اندونزی برگزار می‌شود.

 

کیمیا علیزاده پیش از این به عنوان پرچمدار کاروان ایران در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی انتخاب شده بود. با توجه به آسیب‌دیدگی این بانوی تکواندوکار باید دید پرچمدار ایران در بازی‌های آسیایی همچنان او خواهد بود یا فردی دیگر بازی این منظور انتخاب می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------