آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ

برد سه بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان صدرنشینی موقت سرخپوشان پایتخت را در نخستین روز از بازی های هفته بیست وچهارم لیگ…

برانکو: خودمان مقصر حذف شدن بودیم



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو

سرمربی پرسپولیس می‌گوید خودشان در حذف شدنشان مقصر هستند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ضربات پنالتی مقابل صنعت نفت آبادان شکست خورد. برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: در ابتدا به تیم صنعت نفت تبریک می‌گویم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. من ناراحتم که برنده بازی نبودیم. من قبلا گفتم که هدفمان چه چیز است.

 

یکی از آن اهداف نتیجه حداکثری در جام حذفی بود که قهرمانی در این رقابت‌هاست اما حذف در یک چهارم نهایی هدف ما نبود. خودمان در حذف شدنمان مقصریم. حدود 10 توپ 100 درصد را گل نکردیم. بعد از گل نکردن موقعیت‌ها حریف از موقعیت‌هایش استفاده می‌کند.

 

آن‌ها موقع پنالتی متمرکز تر بودند. من به خاطر هوادارانمان ناراحتم که در این هوای بد به ورزشگاه‌ آمدند و در کنار ما بودند. صمیمانه از آن‌ها عذرخواهی می‌کنیم.

 

او در واکنش به این صحبت که پرسپولیس در این دیدار تاکتیک خاصی نداشت گفت: من باید اعتراف کنم متوجه نمی‌شوم. ما 10 شانس 100 درصد ایجاد کردیم و گل نشد. در فوتبال پیش می‌آید. آن‌ها یک شانس داشتند به جز صحنه گل.

 

سرمربی پرسپولیس درباره تاثیر آلودگی هوا و بلاتکلیفی در برگزاری این دیدار تصریح کرد: طبیعی است که کل این جریان مقداری تمرکز ما را گرفت اما نمی‌خواهم اینطور بهانه بیاورم.

برانکو در ادامه درباره بازی شاگردانش در این دیدار و اشتباهات فردی آن‌ها نسبت به بازی هفته گذشته مقابل صنعت نفت گفت: من قبول دارم که در این بازی ضعیف‌تر ظاهر شدیم.

 

دیروز هم در کنفرانس خبری گفتم که راحت نیست که در زمان کوتاه با یک حریف دوباره بازی کنیم. این توجیه نیست چون ما در لیگ قهرمانان آسیا هم این وضعیت را داریم و بازیکنان باید خودشان را آماده کنند.

 

او افزود: ما 10 شانس گل ایجاد کردیم. از کناره و سانتر و از نقاط مختلف زمین موقعیت گل ایجاد کردیم. طبیعی است که گل نزنی مجازات می‌شوی.

 

سرمربی پرسپولیس درباره افرادی که پنالتی زدند اظهار کرد: من مشخص کردم که هر فردی که آماده تر است پشت پنالتی بایستند. منشا در بازی با بادران از پنالتی گل زده بود و علیپور هم گل‌های زیادی زدند. متاسفانه دو پنالتی زن ما پنالتیش را از دست داد. درباره سیامک نعمتی هم باید بگویم که او بازیکن تازه نفس ما بود و بحثش جدا است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------