طلای گرندپری دور از دستان تکواندوکاران ایران/ یک نقره و یک برنز حاصل کار ۶ هوگوپوش تیم ملی



اخبار,اخبار ورزشی,تکواندو

دومین مرحله مسابقات گرندپری تکواندو در سال ۲۰۱۸ به میزبانی مسکو برگزار شد که با کسب یک نقره و یک برنز برای هوگوپوشان ایران به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، دومین مرحله مسابقات گرندپری تکواندو ۲۰۱۸ از روز جمعه ۱۹ مرداد ماه ۱۳۹۷ به میزبانی شهر "مسکو" در کشور روسیه برگزار شد که تیم ملی ایران با شش هوگوپوش در این مسابقات حضور داشت اما تنها به یک مدال نقره و یک مدال برنز دست پیدا کرد.

 

اما از صبح امروز (یکشنبه) ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ و در آخرین روز این مسابقات احمد محمدی تکواندوکار وزن ۸۰- کیلوگرم ایران، در نخستین مبارزه خود با حساب ۱۰ بر ۹ "مویسس هرناندز" تکواندوکار دومنیکن را از پیش رو برداشته راهی مرحله یک هشتم شد. او اما در این مرحله ۱۷ بر ۲۳ نتیجه را به "هون کیم" هوگوپوش کره جنوبی واگذار کرده و از گردونه مسابقات کنار رفت.

 

پیش از این، آرمین هادی‌پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم در اولین دیدار توانست "آنتونیو فلسا" ایتالیایی را در ابتدای راند سه و پیش از به پایان رسیدن زمان قانونی با اختلاف ۲۰ امتیاز (۳۰ بر۱۰) شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند. در ادامه به مصاف "هِدی نفاتی" تونسی رفت و ۲۳ بر ۱۲ به برتری رسید. او در سومین مبارزه برابر "یون جو جئونگ" نماینده میزبان ۱۱ بر ۹ پیروز شد. او در نیمه نهایی با "ویتو دللاکویلا" مبارزه کرد که با نتیجه ۱۸ بر ۱۸ به تساوی رسد و راهی راند شد که توانست در این راند به پیروزی رسیده و به فینال راه پیدا کرد. او در این مرحله به دلیل آسیب دیدگی در مفصل زانوی پای چپ و با صلاحدید کادرفنی از رقابت با نماینده کره‌جنوبی انصراف داد به مدال نقره رسید.

 

همچنین ابوالفضل یعقوبی تکواندوکار وزن ۶۸- کیلوگرم ایران، پس از یک‌دور استراحت در مبارزه نخست به مصاف "ولادیمیر دالاکلیو" از بلغارستان رفت که با نتیجه ۱۴ بر ۱۳ به برتری رسید. او در ادامه رو در روی "لور برسیک" از کرواسی قرار گرفت که با نتیجه ۲۱ بر ۴ به برتری رسید و مدال برنز خود را قطعی کرد. یعقوبی در مبارزه نیمه نهایی برابر "الکسی دنسینکو" نمیانده کشور میزبان (روسیه) ۱۲ بر ۱۲ به تساوی رسید و در راند طلایی نتیجه را واگذار کرده و به مدال برنز رسید.

 

به این ترتیب در جریان این مسابقات، سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم، احمد محمدی در وزن ۸۰- کیلوگرم، سروش احمدی در وزن ۶۸- کیلوگرم و محمد کاظمی در وزن ۵۸- کیلوگرم چهار هوگوپوش حذف شده ایران شدند.

 

هدایت تیم ملی تکواندوی ایران در دومین مرحله مسابقات گرندپری تکواندو ۲۰۱۸ را فریبرز عسکری به عنوان سرمربی در اختیار داشت.

 

اسامی مدال آوران تیم ایران به قرار زیر است:

۱) وزن ۵۸- کیلوگرم، آرمین هادی‌پور (مدال نقره)

۲) وزن ۶۸- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی (مدال برنز)

 

اسامی تکواندوکاران حذف شده ایران به قرار زیر است:

۱) وزن ۸۰+ کیلوگرم، سجاد مردانی

۲) وزن ۸۰- کیلوگرم، احمد محمدی

۳) وزن ۶۸- کیلوگرم، سروش احمدی

۴) وزن ۵۸- کیلوگرم، محمد کاظمی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------