آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

کمالوند: باشگاه نفت دوست نداشت پرسپولیس را ببریم/ یک ثانیه دیگر هم با آن‌ها کار نمی‌کنم



سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: مسئولین باشگاه صنعت نفت، دوست ندارند این تیم بالا بیاید و می‌خواهند تیم سقوط کند.

به گزارش خبرآنلاین، امروز در جام حذفی دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس به مصاف یکدیگر رفتند که آبادانی ها موفق شدند پس از تساوی یک - یک در 90 دقیقه و پس از کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی پرسپولیس قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر را از این جام حذف کنند. پس از صعود صنعت نفت آبادان سرمربی این تیم فراز کمالوند در کنفرانس خبری بعد از بازی شرکت کرد و گفت: قبل از این بازی نمی‌دانید چه کشیدیم. باشگاه نمی ‌خواست نتیجه بگیریم. با باشگاه درگیر شدیم و برخی از بازیکنان ما پول نگرفتند. از چند روز گذشته پول به باشگاه آمده ولی به بازیکنان ما پول ندادند. به بازیکنان گفتم که با شرف بازی کنید به دلیل اینکه اگر من حرفی بزنم، می‌گویند به خاطر پول این شرایط بوجود آمد. 

 

کمالوند ادامه داد: یک ثانیه هم با مسئولان تیم صنعت نفت آبادان ادامه همکاری نمی ‌دهم و صبح فردا به فدراسیون فوتبال می ‌روم و قراردادم را یک ‌طرفه فسخ می ‌کنم. ما برای شرف و اعتبارمان بازی کردیم. 10 روز با پرسپولیس بازی کردیم و هیئت مدیره و مدیرعامل نگفتند کجا زندگی می‌کنید؟ می‌خواستند من را مقابل هواداران آبادانی خراب کنند. مگر هیئت مدیره ما در تهران نیست؟ چرا به بازیکنان سر نزدند؟ اصلا بگویید پول نیست. چون نگذاشتم بازیکن بی کیفیت بیاورند یا بازیکنی بیاورند که در کلمبیا فال می‌فروخته است این رفتارها را با من می ‌کنند. آقایان موبایل خود را خاموش کردند و جواب نمی‌دهند. به مردم آبادان می‌گویم تیم را در رده ششم تحویل دادم واز این تیم جدا می شوم. من در ابتدای فصل دو پیشنهاد بسیار خوب از تیم‌های لیگ برتری را رد کردم، به دلیل اینکه والدینم آبادانی هستند.

 

فراز کمالونددر ادامه گفت:‌ پنج روز است که پول به حساب باشگاه آمده است. به مدیرعامل می ‌گوییم پول بازیکنان را بدهد ولی امروز و فردا می‌کند. می ‌خواستند یک کاری کنند که بازیکنان بدون انگیزه به این بازی بیایند تا شکست بخورند اما از خدا غافل شدند. من دست تک تک بازیکنان باغیرتم را می ‌بوسم که در این بازی پیروز شدند.

 

سرمربی صنعت نفت آبادان با اشاره به تلاش زیاد بازیکنانش مقابل پرسپولیس گفت: قبل از بازی گفتم دست به دست هم بدهیم و بازی کنیم تا پیش هوادران شرمنده نشویم. مسئولین باشگاه صنعت نفت، دوست ندارند این تیم بالا بیاید و می خواهند تیم سقوط کند.

 

امروز آخرین روزی بود که روی نیمکت صنعت نفت آبادان نشستم. من به بازیکنانم گفتم که اگر بخواهم قبل از بازی از مشکلاتم بگویم عنوان می‌کنند که بهانه آورده است. گفتم که بروند و ببرند تا در زمان برد این حرف‌ها را بزنم. من از مردم آبادان تشکر می‌کنم که هفت ماه ما را تحمل کردند. من تا زمانی که مسئولان فعلی در تیم نفت باشند در این تیم نمی‌مانم و فردا به فدراسیون فوتبال می‌روم و یک طرفه استعفا می‌دهم. خدا تمام حیله و نیرنگ را به سمت آن‌ها برگرداند و به نیمه نهایی صعود کردیم. من تحت هیچ شرایطی در این باشگاه فعالیت نمی‌کنم.

 

کمالوند در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چطور صنعت نفت مقابل پرسپولیس در جام حذفی بهتر از لیگ برتر بود، گفت: در لیگ هم گفتم پرسپولیس قوی‌ترین تیم دهه اخیر فوتبال ایران است. همه ابزار موجود را هم دارد. ما در 10 روز سه مسابقه سنگین داده بودیم. 13،14 بازیکن بیشتر نیستیم و به بازیکنان فشار می‌آید، اما خدا را شکر ریکاوری خوبی کرده بودیم. بازیکنان ما امروز برای چیز دیگری فوتبال بازی کردند، برای شرف و عزت نفس خودشان بازی کردند. می‌دانستند مسئولان باشگاه دنبال شکست تیم هستند و با برد امروز تو دهنی محکمی به آنها زدند.

 

سرمربی صنعت نفت آبادان در خصوص اینکه آیا بازیکنان هم با استعفای او رفتنی هستند یا نه، گفت: بازیکنان قرارداد دارند و باید بمانند، اما من با این مدیریت فعلی در نفت آبادان یک ثانیه هم ادامه نمی‌دهم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------