توضیح سازمان لیگ درباره ایجاد جایگاه خانواده در ورزشگاه آزادی



اخبار,اخبار ورزشی,ورزشگاه آزادی

رییس کمیته مسابقه‌های سازمان لیگ می‌گوید باشگاه‌ها باید زودتر اقدام به ایجاد جایگاه ویژه برای حضور خانواده‌ها می‌کردند.

سعید فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ایجاد جایگاه‌های ویژه‌ در ورزشگاه آزادی برای حضور خانواده‌ها توضیح داد: این یک اتفاق خوب است و در تمام دنیا مرسوم است و برای مثال جایگاهی برای حضور افراد زیر ۱۵ سال یا اقشار دیگر در نظر گرفته می‌شود. البته با توجه به این که امسال بلیت فروشی لیگ برتر به باشگاه‌ها سپرده شده است آن‌ها باید سازوکاری برای ایجاد چنین جایگاه‌هایی داشته باشند.

 

رییس کمیته مسابقه‌های سازمان لیگ افزود: باشگاه‌ها باید زودتر از این‌ها اقدام به ایجاد جایگاه‌های ویژه برای حضور پدران و فرزندان یا افراد زیر ۱۵ سال می‌کردند. باشگاه‌ها باید سازوکاری ایجاد کنند که تماشاگران بیش‌تری به ورزشگاه‌ها بیایند به این خاطر که پس از حق پخش تلویزیونی بیش‌ترین درآمد باشگاه‌ها از بلیت فروشی است. این سازوکار می‌تواند الکترونیکی کردن بلیت‌فروشی باشد که با انجام این کار، با توجه به این که هواداران باید مشخصات خودشان را در سامانه بلیت‌فروشی آپلود کنند، کار برای اختصاص جایگاهی برای خانواده‌ها راحت‌تر می‌شود.

 

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تمهیدات ویژه‌ای برای دیدار استقلال و پارس جنوبی که قرار است در ورزشگاه تختی جم برگزار شود دارند، گفت: سازمان لیگ قطعا برای این دیدار تمهیدات ویژه‌ای را خواهد داشت و قرار نیست اتفاقی در این بازی رخ دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------