بازی‌های لالیگا در آمریکا و کانادا برگزار می‌شود



اخبار,اخبار ورزشی,لالیگا

سازمان لیگ فوتبال اسپانیا تأیید کرد برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا و کانادا برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی «ال‌پایس»، سازمان لیگ فوتبال اسپانیا با یک کمپانی رسانه‌ای چند ملیتی به توافق برای امضای قراردادی 15 ساله رسیده است که بر این اساس سازمان لیگ اسپانیا متعهد می‌شود بازی‌هایی را در ایالات متحده آمریکا و همچنین کانادا برگزار کند. در بین معتبرترین لیگ‌های اروپایی این اولین بار است که قرار است یک بازی در خارج از کشور موردنظر برگزار شود.

 

 این ایده از فصل 19-2018 اجرایی خواهد شد و تیم‌های بارسونا و رئال مادرید نیز در آن دخیل خواهند بود. هدف این کمپانی آمریکایی و سازمان لیگ فوتبال اسپانیا این است که هر فصل یک بازی لالیگا را در خاک آمریکا با هدف افزایش محبوبیت ورزش فوتبال در بین مردم این دو کشور برگزار کنند.

 

خاویر تباس در خصوص ایده برگزاری بازی‌های لالیگا در ایالات متحده و کانادا نیز گفت: اگر NBA (لیگ بسکتبال آمریکا) و NFL (لیگ فوتبال آمریکایی ایالات متحده) می‌توانند بازی‌های خود را در کشورهای دیگر برگزار کنند، چرا بازی‌های لیگ اسپانیا در کشوری دیگر برگزار نشود؟ برای ما خیلی مهم است که برند خودمان را توسعه دهیم، برای همین در اهداف کوتاه مدت یا میان مدت ما است که بازی‌های لالیگا را به آمریکا و کانادا بیاوریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------