مهدی رحمتی گزینه سپاهان شد



اخبار,اخبار ورزشی,مهدی رحمتی

کرانچار «لی اولیویرا» را از لیست ۱۱ نفره سپاهان برای دو دیدار پیش رو کنار گذاشت و در کنفرانس خبری از مهدی رحمتی به عنوان یکی از گزینه‌های جایگزینی او نام برد.

به گزارش ورزش سه، لی اولیویرا فصل گذشته یکی از بازیکنان خارجی بود که با نظر مساعد عبدالله ویسی به سپاهان اضافه شد. این دروازه بان برزیلی که در ابتدای فصل با انتقادات زیادی نیز نسبت به اضافه وزنش روبرو بود، رفته رفته شرایط بهتری پیدا کرد و به خصوص در ۶ دیدار انتهایی لیگ شانزدهم که کرانچار هدایت تیم را برعهده داشت و سپاهان ۱۳ امتیاز کسب کرد، یکی از بازیکنان کلیدی تیم بود؛ موضوعی که سبب شد کرانچار خواستار تمدید قرارداد با او شود.

 

اما نمایش او در لیگ هفدهم مطابق انتظارات کرانچار نبود، اگرچه در برخی دیدارها مانند دیدار برابر ذوب آهن بهترین بازیکن زمین بود و بارها مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد.

 

عملکرد پر فراز و نشیب اولیویرا که در برخی بازی ها خیلی خوب بود و در برخی دیدارها نظیر بازی برابر پیکان و صنعت نفت با اشتباهات خود موجب از دست رفتن امتیازات مهمی می شد، در نهایت کرانچار را وادار کرد تا تصمیمی جدی در مورد او بگیرد و بر همین اساس این گلر برزیلی طی ۲ بازی آینده به نیمکت تیم منتقل شده است و مهدی صدقیانی جوان در دو دیدار برابر استقلال خوزستان و استقلال تهران جایگزین او خواهد شد.

 

البته این انتهای ماجرا نیست و به نظر می رسد، اولیویرا نیز مانند ژایرو در پنجره زمستانی از سپاهان جدا خواهد شد.

 

سرمربی سپاهان که این روزها به شدت تحت فشار است، بخشی از کنفرانس خبری خود را به معضل تیمش در چارچوب دروازه اختصاص داد و از مهدی رحمتی، شهاب گردان و رحمان احمدی به عنوان گلرهای مورد اعتمادش یاد کرد و گفت که در ابتدای فصل شرایط حضور آنها در تیم فراهم نبوده و آنها به باشگاه های خود متعهد بوده اند.

 

در حال حاضر اما شرایط این سه دروازه بان به گونه ای مشابه رقم خورده است؛ مهدی رحمتی به نیمکت نشین مطلق آبی پوشان پایتخت بدل شده و رحمان احمدی و شهاب گردان نیز وضعیت بهتری از این جهات در تیم های خودشان ندارند و با این وصف شرایط برای مذاکره سپاهان با هر سه گلر سابقش فراهم است و حالا باید دید سرمربی کروات سپاهان برای جذب کدامیک از این سه گلر علاقه نشان می دهد.

 

لازم به ذکر است در کنار اسامی ذکر شده از علیرضا بیرانوند، علیرضا حقیقی و همینطور وحید شیخ ویسی برای حضور در چارچوب دروازه سپاهان نام برده می شود؛ موضوعی که البته مورد تایید کرانچار نبود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------