برانکو: استقلال ۲۰ بازیکن گرفته، ما ۳-۴ بازیکن از دست داده‌ایم/ از بازیکنانم انتقاد نمی‌کنم



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از بازیکنانم انتقاد نمی کنم چون حداکثر توان خود را گذاشتند.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران بیان کرد:وقتی پیروز نمی شویم، ناراحت می شویم اما لیگ، یک ماراتن است و سال گذشته هم با تیمی که سقوط کرد در هفته چهارم یک بر یک مساوی شدیم. البته هیچ انتقادی از بازیکنانم نمی کنم چون توان خود را گذاشتند. فقط در برخی صحنه ها آرامش کمی داشتند.

 

 او ادامه داد: بازیکنان من حداکثر تلاش خود را کردند و این مهم است و نمی توانم ایرادی بگیرم. به آنها گفته ام گاهی می‌شود بد بازی کرد و حتی گاهی می شود که باخت اما باید تمام توان خود را نشان دهند.

 

وی افزود: من نمی‌توانم بابت عملکرد تیمم ناراضی و ناراحت باشم. فقط ناراحتی‌ام بابت این است که نبردیم و به خاطر ناراحتی هواداران‌مان که با تعداد زیاد آمدند و حمایت کردند، ناراحتم. ما همچنان ادامه می‌دهیم و هنوز شکست نخورده‌ایم و گل نخورده‌ایم. این را هم بدانید سپاهان هفت الی هشت بازیکن جدید جذب کرده است، استقلال هم ۲۰ بازیکن جذب کرده و سایپا و پیکان هم بازیکنان جدیدی گرفتند اما ما سه چهار بازیکن‌مان را از دست دادیم اما باید صدر جدول باشیم.

 

برانکو ادامه داد: بازی که امروز میان تیم امیدهای پرسپولیس و تیم ذخیره‌های ما در جریان است به خاطر این برگزار شده که بازیکنان ذخیره فرصت این را داشته باشند که تلاش کنند و برای رسیدن به ترکیب اصلی کاندیدا شوند. البته در موقعیت‌های خودش بازیکنان جوان هم این فرصت را دارند که به میدان بروند و بازی کنند.

 

وی درباره اینکه چرا پرسپولیس در مقابل تیم‌هایی که تدافعی بازی می‌کنند دچار مشکل می‌شود، گفت: همه تیم‌های دنیا وقتی مقابل حریفی بازی می‌کنند که تاکتیک بسته‌ای را اتخاذ کرده است دچار مشکل می‌شوند و نمی‌توانند راهکاری را ارائه کنند، این را هم در جام جهانی می‌توانستیم ببینیم. اینجاست که دیگر شانس‌های نصفه و نیمه گل با اهمیت می‌شود چرا که به هر حال ضابطه بازی تغییر می‌کند و تنها وظیفه ما این می‌شود که کار کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره عملکرد الدوحیل در لیگ داخلی و مصاف هفته آینده تیمش برابر این تیم قطری، گفت: چند ماه است که گفته‌ام الدوحیل تیم بسیار خوبی است که هشت گل به العین زده است. تیمی که سال گذشته این شانس را داشت به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد. در حال حاضر هم بهترین تیم آسیاست، همیشه می‌گویم کارمان با الدوحیل سخت خواهد بود.

 

وی در پاسخ به این سوال که قصد ندارد تغییری در ترکیب و تاکتیک تیمش ایجاد کند، گفت: ما تا به حال با هر دو روش یعنی با یک هافبک و دو هافبک دفاعی بازی کرده‌ایم که در هر دو موفق بوده‌ایم.

 

برانکو در واکنش به سوالی درباره خشونت روی سکوهای تماشاگران، گفت: من نمی‌دانم و ارگان‌هایی هستند که در این زمینه تصمیم‌گیر هستند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------