«حسن یزدانی» اولین طلایی کاروان ایران؛ ضربه فنی در یک دقیقه و ۲۹ ثانیه



اخبار,اخبار ورزشی,حسن یزدانی

آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک مقتدرانه به عنوان قهرمانی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در اندونزی دست یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ که در جاکارتا پایتخت اندونزی در جریان است، حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در دیدار نهایی وزن ۸۶ کیلوگرم به مصاف دومنیک میشل ابونادر از لبنان رفت و در پایان در مدت زمان یک دقیقه و ۲۹ ثانیه با نتیجه ده بر صفر به برتری با ضربه فنی رسید و مدال طلای این رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

 

یزدانی پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس مقابل حریفی از اندونزی در مدت زمان ۴۴ ثانیه با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد. وی در ادامه پاوان کومار از هند را در مدت زمان ۲ دقیقه و ۶ ثانیه ۱۱ بر صفر برد و راهی نیمه نهایی شد. وی در مرحله نیمه نهایی نیز برابر آیتومن اردوگل از مغولستان در مدت زمان ۵ دقیقه با نتیجه ۱۲ بر ۲ پیروز شد و به فینال رسید.

 

پیش از این رضا اطری در وزن ۵۷ کیلوگرم به مدال برنز رسید و مصطفی حسینخانی در وزن ۷۴ کیلوگرم از رسیدن به مدال بازماند و پنجم شد.

 

در ادامه این رقابت‌ها علیرضا کریمی نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران تا دقایقی دیگر برای کسب مدال طلا به روی تشک خواهد رفت.

 

مهران نصیری در وزن ۶۵ کیلوگرم دیگر نماینده ایران در روز نخست این رقابت‌ها بود که با شکست مقابل حریف چینی در همان دور نخست حذف شد.

 

آخرین نماینده کشتی آزاد ایران در این رقابت‌ها پرویز هادی در سنگین وزن است که فردا (دوشنبه) به روی تشک خواهد رفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------