سلطانی‌فر:‌ مسئول بدهی‌های 30 ساله استقلال و پرسپولیس نیستم



اخبار,اخبار ورزشی,سلطانی‌فر

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید مسئولیت فعالیت و بدهی‌های 30 ساله استقلال و پرسپولیس بر عهده او نیست.

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بعد از خروج از مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: مجمع امروز فضای خوبی داشت. بر اساس ارزیابی AFC فدراسیون فوتبال ما برترین فدراسیون آسیا و  5 ستاره شد.

 

وی افزود: تیم‌های ملی فوتبال ما در عرصه‌های مختلف موفقیت‌های خوبی کسب کردند بخصوص تیم ملی بزرگسالان کشورمان که یک صعود مقتدرانه به جام جهانی روسیه داشت. من امیدوارم با وجود قرعه سختی که داریم بتوانیم با حمایت بچه‌ها و توانمندی کادر فنی، نتیجه خوبی در شان مردم کشورمان بگیریم. مردم و ورزشکاران‌مان نشان دادند که همیشه در شرایط سخت حماسه‌ساز بوده‌اند.

 

سلطانی‌فر ادامه داد: تلاش‌های فدراسیون بر این است که اصلاح ساختار انجام بدهد و مسائل مالی شفاف شود. امیدوارم همه باشگاه‌های کشور مانند کاری که برای 4 باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا انجام دادیم را تکرار کنند و ان‌شاءالله ظرف دو سه سال آینده به سمتی برویم که بسیاری از مشکلات و ناپاکی‌ها را از بین برده باشیم و یک فوتبال قدرتمند و توانمند که مایه سربلندی ایران است داشته باشیم.

 

وزیر ورزش و جوانان درخصوص میزبانی تیم‌های ایرانی و عربستانی از یکدیگر بیان کرد: این وظیفه وزارت ورزش است که به همه رشته‌های ورزشی کمک کند. طبیعتا ما از توان و ظرفیت‌مان برای گرفتن حق‌مان در عرصه‌های مختلف استفاده می‌کنیم. طبیعتا موانعی وجود دارد که نمی‌گذارد به خواسته‌هایمان برسیم ولی ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد.

 

او در مورد واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیز گفت: ما این مسئله را دنبال می‌کنیم. ما میخواهیم شرایط بهتری را برای این دو باشگاه با استفاده از ظرفیت‌های بنگاه‌های اقتصادی دولتی، نیمه دولتی، شبه دولتی و خصوصی به وجود بیاوریم. این دو باشگاه با توجه به برندی که دارند، ظرفیت درآمدزایی فوق‌العاده خوبی را دارند و در حال حاضر هزینه‌های خودشان را بدون استفاده از کمک‌های دولتی تامین می‌کنند.

 

سلطانی‌فر درباره بدهی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال گفت: مسئولیت فعالیت 30 ساله این باشگاه‌ها بر عهده من نیست و این بدهی‌ها در این مدت به وجود آمده است.

 

او در پایان درباره مشخص شدن پنجمین عضو هیات مدیره باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال نیز اظهار کرد: به زودی این موضوع مشخص خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------