آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان

تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۶ بر یک مغلوب کند و ضمن صعود به…

بازی‌های آسیایی 2018| دو فرنگی کار ایران به مدال برنز رسیدند



اخبار,اخبار ورزشی,کشتی فرنگی بازی های آسیایی

فرنگی‌کار وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران به مدال برنز بازی‌های آسیایی رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ که در جاکارتا پایتخت اندونزی در جریان است، مهرداد مردانی نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای جوانان آسیا در دیدار رده‌بندی و برای کسب مدال برنز به مصاف اسلام‌جون بهرام‌اف از ازبکستان رفت و در پایان با نتیجه ۸ بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد.

 

مردانی پیش از این در دور نخست برابر کیم سئونگ هاک دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی با نتیجه ۷ بر ۳ به برتری رسید اما در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل شینیبو اوتا دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن با نتیجه ۹ بر صفر شکست خورد و راهی گروه بازنده‌ها شد. وی در این مرحله نیز حریف خود از اندونزی را ۹ بر صفر برد و به رده بندی رسید.

 

شینیبو اوتا از ژاپن در جریان رقابت‌های گزینشی المپیک ریو و رقابت‌های المپیک ریو نیز ۲ مرتبه موفق به شکست حمید سوریان شده بود.

 

«محمدعلی گرایی» در ۵۶ ثانیه به مدال برنز رسید

اخبار,اخبار ورزشی,کشتی فرنگی بازی های آسیایی

محمدرضا گرایی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال نقره جوانان آسیا  در دیدار رده‌بندی و برای کسب مدال برنز به مصاف هونگ از چین تایپه رفت و به برتری رسید و دومین مدال برنز کشتی فرنگی ایران در این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

 

گرایی پیش از این در دور اول مقابل حسن عبدالکریم از سوریه قاطعانه و در مدت زمان ۲دقیقه  با نتیجه ۱۱ بر ۲ به برتری رسید. گرایی در دور دوم به مصاف المرات تسمرادوف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان رفت و در پایان در حالیکه ۸ بر ۵ تا ثانیه‌های پایانی از حریف عقب بود موفق شد حریف صاحب نام خود را ضربه فنی کند و راهی نیمه نهایی این رقابت‌ها شود اما در نیمه نهایی مقابل المات کبیسپایف دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان از قزاقستان رفت و در مدت زمان ۲ دقیقه با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد.

 

دیگر نماینده ایران در روز نخست این رقابت‌ها مهرداد مردانی در وزن ۶۷ کیلوگرم بود که صاحب مدال برنز شد.به این ترتیب تیم کشتی فرنگی ایران در پایان رقابت‌های ۲ وزن نخست بازی‌های آسیایی صاحب ۲ مدال برنز شد.

 

محمدعلی گرایی در وزن ۷۷، حسین نوری در ۸۷، علی‌اکبر حیدری در ۹۷ و بهنام‌مهدی زاده در ۱۳۰ کیلوگرم ۴ فرنگی کار دیگر ایران در این رقابت‌ها هستند که فردا(چهارشنبه) به مصاف رقبایشان می‌روند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------