آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آنچلوتی: رئال‌مادرید هرگز نمی‌میرد | گواردیولا: خوب بازی کردیم، اما بدشانس بودیم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفت: همه تصور می‌کردند که ما مرده‌ایم اما رئال…

«گرشاسبی» مدیرعامل پرسپولیس شد



اخبار,اخبار ورزشی,حمیدرضا گرشاسبی

با حکم وزیر ورزش و جوانان حمیدرضا گرشاسبی که پیش از این سرپرست باشگاه پرسپولیس بود، به عنوان مدیرعامل این باشگاه معرفی شد.

به گزارش ایسنا، پس از کنار رفتن علی اکبر طاهری، با تصمیم وزارت ورزش و جوانان حمیدرضا گرشاسبی به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس مشغول فعالیت شد تا این که امروز حکم مدیرعاملی وی از سوی مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان ابلاغ شد.

 

حکم مدیرعاملی گرشاسبی درحالی از سوی وزیر ورزش ابلاغ می‌شود که با توجه به بازنشستگی وی، زمزمه‌های برکناری‌اش از پرسپولیس هر روز جدی‌تر می‌شود.

اخبار,اخبار ورزشی,حمیدرضا گرشاسبی

 

گرشاسبی: مسئولیتم در پرسپولیس سنگین‌تر شد/ از حسن اعتماد وزیر ورزش ممنونم

گرشاسبی در گفتگو با مهر در این مورد گفت: در ابتدا باید از آقای سلطانی فر به خاطر حسن اعتمادی که به بنده داشتند تشکر و قدردانی کنم. امیدوارم با کمک وزیر ورزش و همه عوامل باشگاه بتوانیم چرخ باشگاه را بهتر از قبل به جلو حرکت دهیم. 

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: همانطور که قبلا نیز بارها گفته ام به عنوان خیلی توجه نمی کنم و هدفم خدمت به باشگاه بزرگ و مردمی پرسپولیس است اما به هر حال این حکم مسئولیت بنده را سنگین تر از قبل کرد. 

 

حمیدرضا گرشاسبی خاطرنشان کرد: حالا که چنین حکمی برای بنده صادر شده است انتظارات هواداران هم بیشتر شده و امیدوارم با کمک و حمایت همین هواداران بتوانیم شرایط بهتری را برای پرسپولیس رقم بزنیم. 

 

گرشاسبی در مورد شایعه سازی های چند روز اخیر مبنی بر کنار گذاشتن وی از باشگاه پرسپولیس گفت: نمی خواهم خیلی به این مسائل ورود کنم و توجهی به این مسائل داشته باشم. کسانی که این شایعه سازی ها را انجام داده بودند حالا قطعا از خودشان راضی نیستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------