اولین گزارشگر «زن» در ورزشگاه آزادی حضور یافت



اخبار,اخبار ورزشی,گزارشگر زن در ورزشگاه آزادی

اولین حاشیه بازی تیم های استقلال و فولاد خوزستان در فاصله یک ساعت مانده تا سوت آغاز بازی با حضور نخستین گزارشگر زن در ورزشگاه آزادی تهران رقم خورد.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان در حالی از ساعت 20 و 15 دقیقه امشب (چهارشنبه) در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند که به ترتیب با پنج و هفت امتیاز در مکان های هفتم و پنجم جدول قرار دارند.

 

این در حالی است که درب ورزشگاه راس ساعت 18 به روی هوادران باز شده است و همزمان شدن این بازی با عید قربان موجب استقبال از هواداران با شیرینی شد. بازیکنان فولاد زودتر وارد زمین شدند و در حضور حدود 200 نفر از هواداران خودی مشغول گرم کردن خود شدند.

 

از نکات جالب توجه بازی امروز حضور اولین گزارشگر زن در ورزشگاه آزادی است که به همراه برادرش برای پوشش زنده رادیویی این بازی در ورزگاه حضور دارد.

 

استقلال در هفته اول با نتیجه بدون گل برابر پیکان تهران متوقف شد و در هفته دوم نیز برابر ذوب آهن در فولادشهر با نتیجه 2 _2 متوقف شد. آبی پوشان هفته سوم نیز با نتیجه سه بر صفر تراکتورسازی را شکست دادند اما در هفته چهارم برابر پارس جنوبی جم با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------