حذف تیم ملی فوتبال امید ایران ازبازی‌های آسیایی/ پایان تلخ تیم پرامید!



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی فوتبال امید ایران

تیم فوتبال امید ایران با قبول شکست برابر کره‌جنوبی در مرحله یک هشتم نهایی بازیهای آسیایی از دور مسابقات کنار رفت تا کابوس حذف فوتبال ایران در تورنمنت‌ها توسط کره ادامه داشته باشد.

به گزارش مهر، تیم فوتبال امید ایران که با بازیکنان زیر ۲۱ در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی حضور یافت تا خود را برای حضور در مرحله مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده کند، عصر امروز پنجشنبه در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات برابر کره جنوبی شکست خورد. هوانگ جو در دقیقه ۴۰ و لی سونگ وو در دقیقه ۵۵ برای کره جنوبی گل زدند. 

 

شاگردان کرانچار که در مرحله مقدماتی با یک تساوی برابر عربستان، پیروزی برابر کره شمالی و شکست برابر میانمار به عنوان تیم اول راهی مرحله حذفی شده بودند، در این دیدار مغلوب کره جنوبی شدند تا از دور مسابقات کنار بروند. 

 

مسئولان تیم امید قبل از دیدار برابر میانمار تلاش زیادی کردند تا این تیم در گروه دوم شود و به کره جنوبی برخورد نکند اما در نهایت این اتفاق افتاد و کره جنوبی مثل خیلی از تورنمنت های مهم آسیا در این مرحله حریف فوتبال ایران شد. 

 

تیم ایران در نیمه اول یک گل خورد و در نیمه دوم در حالی که قصد داشت گل خورده را جبران کند خیلی زود گل دوم را خورد. در ادامه بازیکنان این تیم اشتباهات زیادی در پاس آخر داشتند و بارها تا پشت محوطه جریمه رفتند اما نتوانستند دروازه حریف را با خطر مواجه کنند. 

 

کره جنوبی از اواسط نیمه دوم دروازه بان اصلی اش که با این تیم در جام جهانی حضور داشت را به دلیل مصدومیت تعویض کرد اما بازیکنان ایران حتی یک بار هم دروازه حریف را با خطر جدی مواجه نکردند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------