شکست امیدوارانه پرسپولیس مقابل الدحیل/ سرنوشت صعود در «آزادی»



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار پرسپولیس و الدحیل

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا شکست خورد تا سرنوشت صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی به بازی برگشت در ورزشگاه آزادی کشیده شود.

به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۲۰ امروز سه شنبه در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در قطر به مصاف تیم الدحیل رفت که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود الدحیل به اتمام رسید.

 

معز علی (۱۴) برای پرسپولیس گلزنی کرد.

 

پرسپولیس این بازی را با ترکیب علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، بشار رسن، امید عالیشاه و علی علیپور (گادوین منشا) آغاز کرد.

 

بازیکنان تیم الدحیل در نیمه اول توانستند بعد از ایجاد چند موقعیت، دردقیقه ۱۴ و با پشت سر گذاشتن حسینی ماهینی در دفاع راست و با ضربه سر معز علی به گل برسند و این برتری خود را تا پایان نیمه حفظ کنند.مهمترین موقعیت پرسپولیس در دقیقه ۲۲ توسط امید عالیشاه به دست آمد که ضربه این بازیکن در محوطه شش قدم ثمری نداشت.

 

در نیمه دوم پرسپولیس فشار حملاتش را برای جبران نتیجه بیشتر کرد.حاصل برنامه هجومی پرسپولیس یک ضربه کاشته در دقیقه ۴۸ بود که شوت محمد انصاری با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۶۰ هم شوت زمینی بشار رسن با اختلاف کم از کنار دروازه خارج شد.

 

در ادامه الدحیل هم موقعیت هایی برای گلزنی داشت. لوکاس مندز بازیکن الدحیل با یک ضربه کاشته از پشت محوطه جریمه دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که علیرضا بیرانوند به خوبی این توپ را دفع کرد.

 

سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس در این نیمه با دریافت کارت زرد، دیدار برگشت با الدحیل را از دست داد.

 

دیدار برگشت دو تیم روز دوشنبه ۲۶ شهریور برگزار می شود.

 

استقلال دیگر نماینده ایران هم روز گذشته با نتیجه ۳ بر یک مقابل السد قطر شکست خورده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------