آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

محمود شیعی: کی‌روش در جام‌ملت‌ها سرمربی ایران است



اخبار,اخبار ورزشی,کارلوس کی روش

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می گویدکه مشکلی بابت حضور کی‌روش در ایران وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان بعد از پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: در این بازی حق پیکان، برد بود. در نیمه اول بازیکنان ما موقعیت‌های خیلی خوبی را از دست دادند. به تیم جوان استقلال خوزستان هم باید تبریک گفت. با وجود امکاناتی که داشتند تیم خوبی بودند و ما را اذیت کردند اما من فکر می‌کنم موقعیت‌های ما در این بازی بیشتر بود و عدالت فوتبال در این بازی رعایت شد.

 

او ادامه داد: در مورد داوری این بازی حتما با اصفهانیان صحبت می‌کنیم. داوری برای دو طرف سوت زد و نمی‌توان گفت که به نفع یک تیم سوت زده است.

 

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر ماجرای کی‌روش و تیم ملی هم گفت: تا جایی که من می‌دانم و تاج به من گفته است کی‌روش قطعا برای جام ملت ها در تیم ملی حاضر است. ان‌شاءالله او خودش را به ایران می‌رساند. مشکل مالی او هم حل شده است. من می‌دانم که او به ژاپن رفته اما نمی‌دانم دلیل سفرش چه چیزی است.

 

او اضافه کرد: من فکر می‌کنم تا اواسط هفته آینده تکلیف این موضوع مشخص شود. آخرین باری که من با تاج صحبت کردم به من گفت هیچ نگرانی‌ای بابت کی‌روش وجود ندارد.

 

مدیرعامل پیکان در خصوص دریافتی این باشگاه از سازمان لیگ هم توضیح داد: هنوز پولی از سازمان لیگ نگرفتیم. دو هفته پیش با بهاروند صحبت کردم. قراردادی بسته شده است که اگر اجرا شود برای باشگاه‌ها بسیار مفید خواهد بود. امسال خود سازمان لیگ متولی این کار شده است و کار را شفاف تر انجام می‌دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------