اعتراض مدیربرنامه‌های رونالدو به انتخاب نشدن در مراسم یوفا



اخبار,اخبار ورزشی,رونالدو

انتخاب لوکا مودریچ به عنوان بهترین بازیکن فصل یوفا باعث ناراحتی مدیر برنامه‌های ستاره پرتغالی یوونتوس شد.

به گزارش ایسنا به نقل از رکورد، در مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بهترین های فصل گذشته این رقابت‌ها نیز انتخاب شدند که تمامی این جوایز به اعضای تیم رئال مادرید رسید. در این بین لوکا مودریچ بالاتر از کریستیانو رونالدو و محمد صلاح به عنوان بهترین بازیکن یوفا انتخاب شد.

 

کریستیانو رونالدو نیز فصل قبل توانست ۱۵ گل به ثمر برساند تا تیمش را برای سومین بار پیاپی به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان برساند. 

 

خورخه مندس مدیربرنامه های کریستیانو رونالدو با مسخره خواندن این انتخاب گفت: فوتبال در زمین بازی می شود و کریستیانو نیز در همان زمین برنده می شود. او ۱۵ گل به ثمر رساند و بار رئال مادرید را به دوش کشید و تیم را به قهرمانی در لیگ قهرمانان رساند. این مسخره و خجاالت آور است. حق رونالدو بود که به این عنوان دست یابد.

 

کریستیانو رونالدو غایب بزرگ این مراسم بود و جوزپه ماروتا درباره غیبت رونالدو گفت: دلیل نیامدن رونالدو به این مراسم شخصی بوده است و او صبح امروز تصمیم گرفت تا در این مراسم حاضر نباشد. متاسفیم که رونالدو نتوانست به این عنوان دست یابد. این جایزه مربوط به لیگ قهرمانان است و نه جام جهانی  و به نظر من رونالدو شایسته انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال یوفا بود. این را به خاطر این نمی گویم چون رونالدو الان عضو تیم ما است بلکه اگر حق رای داشتم به اغو رای می دادم آن هم به خاطر عشق به فوتبال.

 

با انتخاب مودریچ به عنوان بهترین بازیکن فصل قبل لیگ قهرمانان، شانس این بازیکن برای دریافت توپ طلا و پایان دادن به سلطه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بالا رفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------