آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

اینیستا: امیدوارم این آخرین ال کلاسیکو من در برنابئو نباشد



اخبار,اخبار ورزشی,اینیستا

کاپیتان بارسلونا ابراز امیدواری کرد که بازهم ال کلاسیکو را در سانتیاگوبرنابئو تجربه کند. او دوست دارد که کوتینیو پیراهن آبی‌ اناری‌ها را بر تن کند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از الموندو، در حساس‌ترین بازی هفته هفدهم رقابت‌های لالیگا، رئال مادرید در سانتیاگوبرنابئو از بارسلونا پذیرایی خواهد کرد.

 

آندریس اینیستا، کاپیتان بارسلونا درباره این بازی، گفت‌: ال کلاسیکو یک بازی بسیار خاص است به ویژه‌ این که باید در خانه حریف به میدان برویم. انگیزه بالایی برای پیروزی در  این دیدار داریم و می‌خواهیم  بهترین بازی خود را به نمایش گذاریم.

 

او ادامه‌ داد: این دیدار می‌تواند در سرنوشت قهرمان تاثیر زیادی داشته باشد. هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و باید مراقب تیم‌های دوم و سوم هم بود، اما این بازی هم بسیار مهم و با اهمیت است. اگر می‌خواهیم باز هم به پیروزی برسیم باید توپ و میدان را در اختیار بگیریم و با تمرکز بالایی بازی کنیم.

 

اینیستا در ادامه‌ صحبت‌هایش نیز در پاسخ  این سوال که آیا این آخرین ال کلاسیکو او در سانتیاگوبرنابئو است؟ گفت‌: نمی‌دانم امیدوارم که آخرین ال کلاسیکو من در سانتیاگوبرنابئو نباشد و بازهم چنین دیداری را تجربه کنم.

 

کاپیتان بارسلونا در پایان سخنانش هم‌چنین درباره احتمال جذب کوتینیو اشاره کرد و گفت‌: او بازیکنی با توانایی‌های بالاست و می‌تواند  با هر دو پای خود شوت زند و گل به ثمر رساند. کوتیینو به خوبی می‌تواند بین خط میانی و حمله ارتباط برقرار کند. سبک بازی او بسیار شبیه به ما است. پیوستن کوتینیو به بارسلونا ما را بسیار قوی خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------