آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

فتحی: در اتاق من و باشگاه استقلال همیشه به روی فرهاد مجیدی باز است



اخبار,اخبار ورزشی,امیرحسین فتحی

سرپرست باشگاه استقلال گفت: اینجا خانه استقلالی‌هاست و در اتاق من و باشگاه استقلال همیشه به روی فرهاد مجیدی باز است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در گفت‌وگویی و در پاسخ به سوالی درباره اظهارات فرهاد مجیدی در اینستاگرامش و پیشکسوتان استقلال گفت: فرهاد مجیدی از بزرگان و مفاخر باشگاه استقلال است و من رابطه خوبی با او و برادرش فرزاد دارم. با این دو برادر در ابتداى فوتبالشان در باشگاه بهمن بوده‌ام و از قدیم هردوی آنها از بازیکنان با اخلاق و طراز اول کشورمان بوده‌اند و من بوجود هردوى آنها افتخار می‌کنم. من به عنوان هوادار استقلال و سایر هواداران این تیم روزهای خوبی را با فرهاد مجیدی داشتیم. او لحظات و خاطرات بسیار خوبی را برای استقلال رقم زده است. او خالق زیباترین وشادترین لحظات براى تیم محبوبمان بوده و خاطرات بسیار خوبی را برای استقلال رقم زده است. استقلال باشگاه مجیدی است و باشگاه متعلق به ایشان است.

 

او افزود: کاپیتان محبوب استقلال گفته که یک روزی به باشگاه بازمی‌گردد، او الآن نیز عضو استقلال است. من و سایر دوستانی که اکنون در باشگاه خدمت می‌کنیم، مهمان هستیم و شاید پس‌فردا نباشیم. اینجا خانه استقلالی‌هاست و در اتاق من و باشگاه استقلال همیشه به روی فرهاد مجیدی باز است. او همیشه کنار ماست و هر جا که دوست داشته باشد و بخواهد، ما پذیرای او خواهیم بود.

 

سرپرست باشگاه استقلال اضافه کرد: این باشگاه متعلق به پیشکسوتان و بزرگان استتقلال است و یاد و نام فرهاد مجیدى در کنار دیگر بزرگان دهه‌هاى گذشته مانند على جبارى، حسن روشن، مجید نامجو مطلق، عبدالعلى چنگیز، رضا رجبى، اصغرحاجیلو، نصرالله عبداللهى، پرویز مظلومى، اکبرکارگرجم و... همیشه بر سر در باشگاه به زیبایى نفش بسته و اگر امروز بزرگان و زنده یادان منصور پورحیدرى، ناصرحجازى، غلامحسین مظلومى و دیگران باکمال تأسف در بین ما نیستند، این عزیزان و پیشکسوتان باعث دلگرمى ما و تسکین دهنده فقدان این عزیزان هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------