گرشاسبی: شیش تایی‌ها هیچ وقت از خاطر پاک نمی‌شود



اخبار,اخبار ورزشی,گرشاسبی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت بدهی‌های باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا گرشاسبی در خصوص آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس و پرونده بدهی‌ها اظهار داشت: برخی‌ها شان باشگاه را پایین آوردند. این شان و شخصیت باشگاه نبود که بخواهیم برویم در دادگاه بین المللی فوتبال و مثل یک خلافکار و یک مجرم به ما نگاه کنند. خوشبختانه اما AFC متوجه شده که ما تلاش داشتیم در زمینه برطرف کردن این پرونده‌ها. چند روز پیش که با آقای تاج جلسه داشتیم ایشان گفتند در جلسه AFC روی مساله پرسپولیس و اینکه آنها تلاش منظمی برای پرداخت مطالبات و بدهی‌ها داشته‌اند صحبت شده است. 

 

وی افزود: اینجا باید تشکر ویژه‌ای از سه گروه داشته باشم. گروه اول که آمدند با توجه به مشکلات تیم سفید امضا کردند و مطالبات خود را بخشیدند. عزیزان دیگری که علیرغم مشکلات شخصی خود بخش عمده‌ای از مطالبات را بخشیدند و در نهایت باید از عزیزانی که که بی رحمانه گفتند از طلب‌مان نمی‌گذریم و دوست داریم پرسپولیس نابود شود اما پول‌مان را بگیریم هم باید تشکر کنم. مطمئن باشند پول آنها را هم خواهیم داد تا پرونده‌ی آنها نیز بسته شود. 

 

مدیرعامل پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش در حاشیه جشن سالروز پیروزی پرسپولیس مقابل رقیب دیرینه گفت: سالگرد برد بزرگ مقابل استقلال را باید به هواداران این تیم تبریک بگویم. به حسین کلانی که مهندس و مایه افتخار باشگاه است و اولین کسی بود که در این برد بزرگ تور دروازه استقلال را به لرزه در آورد و چاشنی آن هم ضربه مهلک از 24 متری توسط مرحوم ایرج سلیمانی بود. به همایون بهزادی بزرگوار که روحش شاد و همه عزیزانی که خاطرات شیرینی برای پرسپولیس بعد از گذشت این سال‌ها ترتیب دادند. تنها هنری که داشتند اما این بود که فیلم آن بازی را سوزاندند تا پرسپولیس نتواند آن را به عنوان برگ تاریخی‌اش نشان دهد اما هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس نخواهند گذاشت.

 

گرشاسبی ادامه داد: هواداران عزیز پرسپولیس صاحبان اصلی آن هستند. خیلی‌ها در این مدت تلاش کردند تا شیرازه تیمی که قهرمانی را دنبال می‌کند از هم بپاشانند. به هیات مدیره ورود کردند تا بین آنها اختلاف بیندازند اما نتوانستند. به کادرفنی ورود کردند و برانکو را ترساندند تا قراردادش را تمدید نکند اما نتوانستند. آمدند سراغ بازیکنان هم آنجا تیرشان به سنگ خورد. بعد به سراغ سکوها رفتند و تا حد زیادی موفق شدند اما با درایت هواداران و حمایت پیشکسوتان عزیز این حلقه بهم پیوسته پرسپولیس همچنان مقتدرانه به کار ادامه خواهد داد و به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کند.  پرسپولیس یک سال از جذب بازیکن محروم است و نتوانست بازیکن بگیرد و از بازیکن هم خالی شد اما همه در کنار هم این مرحله را با روحیه و همدلی پشت سر خواهیم گذاشت و امیدوارم الدحیل را شکست دهیم و بعد از آن هم به فینال آسیا صعود کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------