آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

والیبال ایران حریف کانادا هم نشد/ شاگردان کولاکوویچ آخر شدند!



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی والیبال ایران

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار تورنمنت اسلوونی برابر کانادا شکست خورد.

به گزارش فارس، تیم ملی والیبال کانادا در آخرین دیدار تورنمنت اسلوونی برابر تیم ملی ایران به برتری رسید تا شاگردان کولاکوویچ سومین باخت خود را تجربه کنند.

 

ایران این دیدار را با ترکیب وادی، موسوی، معنوی نژاد، عبادی پور، شفیعی، غفور و مرندی آغاز کرد که نسبت به دیدار روز گذشته تغییرات زیادی داشت. ست اول این دیدار با برتری کانادا آغاز شد و شاگردان آنیتگا خیلی سریع از تیم ایران پیش افتادند و توانستند در اولین ست با استفاده از سرویس های خود اختلاف امتیازی ایجاد کنند اما تیم ایران توانست در اواسط ست اول این اختلاف را کاهش دهد و در امتیازات پایانی به حریف خود نزدیک شد و توانست در امتیاز 19 به تساوی برسد. این رقابت نزدیک در امتیازات بعدی ادامه پیدا کرد اما در نهایت کانادا با نتیجه 26 بر 24 در این ست به پیروزی رسید.

 

ست دوم اما شرایط متفاوتی داشت و ایران بود که از کانادا شروع بهتری داشت. تیم ایران توانست در امتیازات ابتدایی فاصله قابل قبولی ایجاد کند و از حریف پیش بیفتد و با حفظ برتری خود در نهایت این ست را با برد به پایان رساند.

 

ست سوم نیز برای ایران بود؛ شاگردان کولاکوویچ در این ست نیز بسیار بهتر از حریف خود عمل کردند و از ابتدا از حریف پیش افتادند و توانستند برتری خود را حفظ کنند تا به این ترتیب این ست را نیز با نتیجه 25 بر 18 به پایان برسانند.

 

ست چهارم نیز کانادا بهتر از ایران بازی را آغاز کرد اما در امتیازات پایانی تیم ایران اختلاف را کم کرد ولی نتوانست نتیجه را جبران کند تا با شکست در این ست، بازی به ست پنجم کشیده شود.

 

کانادا ست پنجم را با امتیاز گیری بسیار خوب با تکیه به سرویس های خود آغاز کرد و توانست با اختلاف امتیازی ایجاد شده در ابتدای مسابقه، در این دیدار به پیروزی برسد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------