نیمار: توانایی شکست رئال مادرید را داریم



اخبار,اخبار ورزشی,نیمار

گران قیمت ترین بازیکن جهان معتقد است تیمش توانایی شکست مدافع عنوان قهرمانی را در لیگ قهرمانان دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، در یکی از حساس ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم پاری سن ژرمن و رئال مادرید برابر هم به میدان خواهند رفت. نیمار ستاره برزیلی تیم فرانسوی که گرانقیمت ترین بازیکن جهان نیز است درباره این دیدار گفت: ما می دانیم که دیداری بسیار سخت برابر رئال خواهیم داشت.

 

بازیکنان رئال سالهاست که در کنار هم توپ می زنند و انگیزه زیادی دارند تا سومین قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان را نیز به دست بیاورند ولی ما تیم دست و پا بسته ای نیستیم. می خواهیم تاریخ سازی کنیم و بتوانیم کار بزرگی در لیگ قهرمانان انجام دهیم و به همین خاطر هر کاری از دستمان بر بیاید برای شکست رئال مادرید به کار خواهیم بست.

 

ستاره برزیلی در ادامه صحبت های خود گفت: رئال تیمی است که در بازیهای مهم خود را نشان می دهد و خطرساز است. درست است که در لالیگا چندین امتیاز آنها از بارسلونا عقب هستند ولی می توانند اختلاف عقب افتاده را جبران کنند. علاوه بر آن رئال در لیگ قهرمانان تیم متفاوتی نشان داده است و من معتقد هستم دیدار ما با رئال دیداری نزدیک خواهد بود و تیمی که بهتر از فرصت های خود در این مسابقه استفاده کند می تواند برنده مسابقه شود.

 

پاری سن ژرمن برخلاف رئال مادرید در صدر جدول لیگ فرانسه قرار دارد و آنها مدعی جدی قهرمانی در لیگ فرانسه به شمار می روند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------