سوپرگل صادقی پدیده را به مرحله بعد فرستاد/ پیروزی سخت سایپا مقابل سرداربوکان



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار پدیده و ذوب آهن

تیم فوتبال پدیده خراسان موفق شد ذوب‌آهن را در اصفهان شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه یابد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 18:30 امروز (پنجشنبه) در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان، به مصاف پدیده خراسان رفت که این مسابقه با پیروزی 2 بر یک پدیده خاتمه یافت.

 

در این بازی ابوذر صفرزاده (2) برای ذوب‌آهن و سعید صادقی (33 و 91) برای پدیده گلزنی کردند تا یحیی گل‌محمدی موفق شود برای دومین بار طی یک ماه جاری شاگردان سابق خود در ذوب‌آهن را شکست دهد. پدیده روز هشتم شهریور هم ذوب‌آهن را در اصفهان شکست داده بود و با 15 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر باقی ماند.

 

موعود بنیادی‌فر داور این دیدار، هادی محمدی از ذوب‌آهن و مرتضی منصوری و یوسف بهزادی از پدیده را با کارت زرد جریمه کرد.

 

 پیروزی سخت سایپا مقابل سرداربوکان

اخبار,اخبار ورزشی

در یکی از دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی عصر امروز در ورزشگاه شهید دستگردی میزبان تیم سرداربوکان بود که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک نارنجی پوشان به پایان رسید.

 

جدال شاگردان علی دایی و پیروز قربانی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک به یک خاتمه یافت. در این دیدار ابتدا تیم بوکان در دقیقه ۶۱ توسط علیرضا صبوری از روی نقطه پنالتی به گل رسید اما تیم سایپا خیلی زود در دقیقه ۶۸ توسط آرمان رمضانی این گل را جبران کرد. 

 

تیم سایپا در دقیقه ۲۳ یک ضربه پنالتی را توسط معین عباسیان از دست داد. این ضربه را دروازه بان بوکان مهار کرد.

 

با تساوی دو تیم در وقت معمول بازی، کار به وقت های اضافه کشیده شد و در حالی که انتظار می رفت کار به ضربات پنالتی کشیده شود، این تیم سایپا بود که در دقیقه ۱۲۰ موفق شد از روی نقطه پنالتی و توسط آرش رضاوند به گل برتری دست پیدا کند.

 

شاگردان علی دایی با این پیروزی سخت راهی مرحله بعدی رقابت های جام حذفی شدند. شاگردان پیروز قربانی مدافع پیشین استقلال هم با نمایشی قابل قبول برابر تیم لیگ برتری از دور مسابقات کنار رفتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------