اسکولاری دلیل اخراجش از چلسی را فاش کرد



اخبار,اخبار ورزشی,اسکولاری

سرمربی برزیلی عنوان کرد درگیری که با نیکولاس آنلکا داشته است باعث اخراج او از چلسی شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرور، بعد از جدایی ژوزه مورینیو از چلسی در سال ۲۰۰۷، مربیان زیادی به این تیم آمدند ولی هیچکدام نتوانستند بیش از دو سال هدایت آبی پوشان را بر عهده داشته باشند. یکی از این افراد لوئیس فیلیپه اسکولاری بود که حضوری کوتاه مدت در چلسی داشت.

 

اسکولاری در سال ۲۰۰۶ پیشنهاد تیم ملی انگلیس را رد کرد ولی در سال ۲۰۰۸ به عنوان سرمربی جدید چلسی انتخاب شد اما فقط ۷ ماه دوام اورد. او درباره دلیل اخراج زودهنگام از چلسی گفت: وقتی در چلسی بودم آنلکا با ۹ گل زده آقای گل بود. در آن مدت دروگبا مصدوم بود ولی با بازگشت او عنوان کردم که دروگبا باید در مرکز حمله بازی کند. آنلکا عنوان کرد نمی خواهم در کنار بازی کنم و دوست دارم مهاجم مرکزی باشم. این شروع کننده درگیری های بین من و آنلکا شد و در ادامه نیز چندین بحث و درگیری در چلسی داشتم. 

 

او ادامه داد: آنها می گفتند چون من انگلیسی بلد نبودم از چلسی اخراج شدم. بله من بلد نبودم تا انگلیسی صحبت کنم ولی به خوبی انگلیسی را می شنیدم و می دانستم چه چیزهایی گفته می شود. 

 

بعد از جدایی این مربی از جمع آبی پوشان، رومن آبراموویچ تصمیم گرفت تا گاس هیدینگ را به چلسی بیاورد و این مربی با چلسی به عنوان سوم در لیگ برتر رسید. هیدینگ همچنین با چلسی تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان هم صعود کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------