آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

رسن: برای همام آرزوی توفیق دارم، جز امروز!



اخبار,اخبار ورزشی,بشار رسن

بازیکن عراقی پرسپولیس در گفت‌وگو با روزنامه فرهیختگان درباره دربی و شرایطشان برای این بازی گفت.

دربی 88 عصر امروز در ورزشگاه آزادی درحالی آغاز می‌شود که سه امتیاز آن برای هر دو تیم از نان شب هم واجب‌تر است. برای استقلال از این جهت که می‌تواند با این برد از روی ریل ناکامی دور شده و برای پرسپولیس از این نظر که قبل از بازی با السد با این برد می‌تواند با روحیه و انرژی صدچندان راهی دوحه قطر شود. قبل از آغاز این دیدار به سراغ عراقی‌های دو تیم رفتیم و دقایقی را درخصوص این دیدار با آنها هم‌کلام شدیم.

 

 رسن: می‌خواهیم روند بردهایمان را ادامه دهیم

بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس که عصر امروز حضور در سومین دربی‌اش را تجربه می‌کند درخصوص آخرین شرایط تیمش گفت: «بعد از پیروزی مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا و سپس برد سپیدرود در لیگ برتر در بهترین شرایط روحی و روانی قرار داریم و از هر لحاظ برای بازی عصر امروز آماده‌ایم. با صعود شیرین در آسیا و یک برد دیگر در لیگ برتر با بهترین شرایط به دربی رسیده و می‌خواهیم روال پیروزی‌هایمان را در دربی ادامه دهیم.»

 

رسن درباره آخرین شرایط آمادگی خودش برای دربی 88 گفت: «در بازی رفت مقابل الدحیل مصدوم شدم و این موضوع کمی برایم آزار ‌دهنده بود. از یک‌سو دست برانکو روی نیمکت خالی است و از سوی دیگر باید تحت هر شرایطی نتایج لازم را بگیریم تا ضمن حفظ روندمان، دل هواداران را هم مثل سابق شاد کنیم. بنابراین تلاش زیادی کردم تا بتوانم هرچه سریع‌تر خودم را به شرایط ایده‌آل بازگردانده و بتوانم کمک حال برانکو و پرسپولیس باشم. الان هم مشکل خاصی ندارم و در‌صورت صلاحدید کادرفنی آماده‌ام تا تیم را در دیدار مقابل استقلال همراهی کنم‌.»

 

پنجره پرسپولیس بسته است و همین موضوع باعث شده تا این تیم با مشکل کمبود بازیکن مواجه شود، هرچند که برانکو با دست بسته و همین وضعیت نیز انصافا نتایج خوبی کسب کرده و روند این تیم را حفظ کرده است. هافبک عراقی پرسپولیس در این مورد گفت: «البته عده‌ای می‌گویند پرسپولیس به خاطر کمبود مهره در ادامه با مشکل مواجه خواهد شد اما مطمئن باشید این امر اتفاق نمی‌افتد چون همدلی و اتحادی که در پرسپولیس و بین مجموعه تیم وجود دارد هر کمبودی را پوشش داده و می‌تواند عامل اصلی موفقیت‌های‌مان باشد.»

 

رسن درباره اهمیت دربی 88 یادآور شد: «دربی همیشه حساسیت خاص خود را دارد. عده‌ای می‌گویند شاید دربی را فدای السد کنیم اما حداقل برای من این‌طور نیست. این بازی یک بازی خاص برای هواداران‌مان است و برای من هم اهمیت زیادی دارد. استقلالی‌ها نیز تغییرات زیادی داشته‌اند اما درهر صورت برای ما همیشه حریف قابل احترامی محسوب می‌شوند.»

 

هافبک پرسپولیس درباره تقابل احتمالی با همام طارق هموطنش در استقلال تاکید کرد: «همام را به‌خوبی می‌شناسم. ما در تیم ملی با هم همبازی هستیم اما اینجا رو در رو باید برای تیم‌های خود عملکرد موفقی داشته باشیم. برای او به‌جز بازی امروز آرزوی موفقیت می‌کنم!» (با خنده)

 

وی در پایان تاکید کرد: «در جایی خواندم که بازیکن خارجی این دیدار درصورت گلزنی ششمین گلزن خارجی دربی خواهد شد. از سوی دیگر عدد 6 برای هواداران ما یک عدد خاص و نماد باشگاه پرسپولیس به‌شمار می‌رود و خیلی جالب می‌شود که با زدن گل بتوانم به‌نوعی این نماد را هم برای هواداران‌مان زنده کنم. از سوی دیگر من اولین دربی‌ام را بردم و در دومی شکست خوردم و فکر می‌کنم اگر این روند ادامه داشته باشد به‌طور حتم این‌بار نوبت برد پرسپولیس در دربی با من است!»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------