آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

اتفاقات تلخ پس از دربی 88؛ زورگیری از تماشاگران!/ رئیس پلیس پیشگیری تهران تکذیب کرد



اخبار,اخبار ورزشی,حواشی دربی 88

تماشاگرانی که برای دیدن دربی هشتاد و هشتم استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی رفته بودند پس از پایان این دیدار در ضلع شرقی ورزشگاه با صحنه های وحشتناکی مواجه شدند.

به گزارش مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس پنجشنبه شب با حضور پرتعداد تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار شد و در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. البته این دیدار از نظر فنی سطح پایینی داشت که همین امر باعث ناراحتی تماشاگران دو تیم شد.

 

با این حال این تنها اتفاق کسل کننده شهرآورد هشتاد و هشتم نبود چرا که صحنه های وحشتناک تری در خارج از ورزشگاه رقم خورد. تماشاگرانی که از درب شرقی ورزشگاه آزادی خارج شدند مجبور بودند برای رسیدن به اتومبیل های خود که خارج از محوطه ورزشگاه پارک شده بود، مسیر طولانی را طی کنند.

 

در بخشی از این مسیر که دید کافی وجود نداشت چند زورگیر با سلاح سرد به تماشاگران حمله می کردند و با تهدید آنها موبایل و وسایل شخصی شان را به سرقت می بردند. صحنه‌هایی که توسط سارقان رقم خورده بود باعث وحشت و فرار تعدادی از تماشاگران دیگر شد با این حال برخی نیز قربانی شدند و تلفن همراه و سایر وسایلشان را از دست دادند.

 

تکذیب حمله مردان مسلح به هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس

سرهنگ کیوان ظهیری در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره انتشار خبری مبنی بر حمله ۸ مهاجم مسلح به سلاح سرد به هواداران دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس پس از اتمام بازی در درب شرقی ورزشگاه آزادی گفت: این خبر صحت ندارد.

 

وی ادامه داد: ورزشگاه آزادی در محدودی استحفاظی کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان قراردارد و تیم‌های عملیاتی این کلانتری موفق به دستگیری ۹ سارق جیب بر شدند که در هنگام ورود هواداران به ورزشگاه و با استفاده از شلوغی جمعیت اقدام به سرقت تلفن همراه می‌کردند.

 

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: ۷ دستگاه تلفن همراه نیز از این سارقان کشف و ضبط شده است همچنین یک سارق خودرو که در حوالی ورزشگاه اقدام به سرقت می‌کرده توسط ماموران کلانتری شناسایی و دستگیر شده است.

 

سرهنگ ظهیری گفت: از تمامی رسانه‌ها تقاضا دارم که قبل از اطلاع از صحت اخبار اقدام به رسانه ای کردن مطالب نکنند چرا که این موضوع باعث تشویش اذهان عمومی  و برهم زدن نظم جامعه را شامل می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------