کرانچار: بدشانسی گریبان ما را رها نمی کند/ با جذب نفرات جدید هواداران را راضی نگه می داریم



اخبار,اخبار ورزشی,کرانچار

سرمربی کروات سپاهان از بازی تیمش برابر سایپا راضی بود.

به گزارش ایلنا، زلاتکو کرانچار پس از تساوی یک بر یک مقابل سایپا در نشست خبری اظهار داشت: توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم. در نیمه اول بازی شانه به شانه بود و دو تیم مراعات هم را می‌کردند و شانس محرزی ایجاد نشد. بازیکنان ما قبل از گلی که دریافت کردیم جسارتی نشان ندادند اما بعد از گل سایپا، جسارت شان را نشان دادند و در نیمه دوم چند فرصت گلزنی ایجاد کردیم. بدشانسی نمی‌خواهد گریبان ما را رها کند. بازی یک بر صفر باخته را مساوی کردیم مثل بازی با پرسپولیس که دو بار به بازی برگشتیم. این بازی می‌تواند گامی رو به جلو باشد. 

 

کرانچار در مورد تعویض‌های تیمش، گفت: تعویض‌های ما کاملاً تاکتیکی بود، از مهدی شریفی استفاده کردیم که مدتها در تراکتورسازی بازی نکرده بود. او توانست خودش را امروز نشان بدهد، از شریفی راضی هستم زیرا تحرک رو به جلویی را با حضورش در تیم ما ایجاد کرد. حسین پاپی را در سمت راست گذاشتیم تا از فضا به خوبی استفاده کند. رسول نویدکیا در میانه میدان با پاس‌هایی که می‌داد به تیم کمک می‌کرد، علی کریمی هم خوب بازی کرد و ما توانستیم سه، چهار شانس گلزنی ایجاد کنیم و من از بازی بازیکنانم راضی بودم.

 

سرمربی سپاهان در مورد گلی که از سایپا خورد، گفت: هواداران همواره با وجود نتایجی که گرفتیم از تیم حمایت می‌کنند، تیم هم تلاش می‌کند تا رضایت هواداران را جلب کند و در بازی‌های آینده بهتر نتیجه بگیریم. کیخسروی جوان دروازه‌بان ما بود که با وجود کم‌تجربگی از دروازه ما خوب محافظت کرد. قطعاً با جذب بازیکنان جدید می‌توانیم هواداران را راضی نگه داریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------