ایوانکوویچ: به فینالیست شدن خوشبین هستیم/ درباره داور صحبت نمی‌کنم



اخبار,اخبار ورزشی,ایوانکوویچ

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش یک نیمه دیگر باید برابر السد بازی کند.

به گزارش ایسنا، زلاتکو ایووانکویچ پس از برتری پرسپولیس برابر السد اظهار کرد: بعد از بازی به این خوبی و کسب نتیجه دلنشین، خوب است که بیاییم و درباره آن صحبت کنیم. خودتان شاهد بودید که یک بازی سخت در پیش داشتیم. در این بازی السد مالکیت بیشتری در بازی داشت اما آن‌ها شانس آنچنانی‌ای نتوانستند روی دروازه ما خلق کنند. تیم ما جنگنده بود و بازیکنان با عضلاتشان بازی کردند.

 

وی افزود: نتیجه بازی، این خوشبینی را به ما می‌دهد که در تهران بتوانیم به فینال صعود کنیم. السد تیم بسیار خوبی است و ما تازه نیمه اول را مقابل آنها برگزار کردیم و نیمه دوم باید در تهران برگزار شود. بنابراین باید در آن بازی با تمرکز کامل به مصاف حریف برویم. از این نتیجه خوشحالیم چراکه توانستیم هوادارانمان را خوشحال کنیم. حالا باید خودمان را به خوبی آماده کنیم تا در بازی برگشت نتیجه خوبی بگیریم و جواز صعود به فینال را به دست بیاوریم.

 

او درباره عملکرد داور در این بازی گفت: من معمولا درباره داور صحبت نمی‌کنم امروز هم صحبتی در مورد او ندارم. السد خیلی خشن و محکم بازی کرد و از نظر تاکتیکی هم خوب و در سطح بالا بود اما ما با دوندگی بسیار زیاد آنها را غافلگیر کردیم و به تیم السد تبریک می‌گویم چراکه آنها تیم خوبی هستند و خوب بازی کردند. اما همانطور که گفتم یک نیمه دیگر این بازی باقی مانده است.

 

ایوانکویچ در پاسخ به این سوال که آیا انتظار کسب چنین نتیجه‌ای داشته یا خیر، گفت: وقتی مقابل تیمی مثل السد بازی می‌کنید سخت می‌توانید حساب کنید در دوحه السد را شکست بدهید آن هم در شرایطی که سه بازیکن اصلی‌مان غایب بودند. ما باور داشتیم که می‌توانیم اینجا نتیجه خوبی کسب کنیم و الان هم با بهترین نتیجه به خانه برمی‌گردیم.

 

وی درباره حضور بازیکنان تعویضی در ترکیب پرسپولیس هم گفت: بازیکنانی که به زمین آمدند کسانی هستند که ما همیشه به آن‌ها اعتماد کامل داریم. ما امروز نتیجه اعتماد به این بازیکنان را در زمین دیدیم البته نمی‌توانیم آنها را با بازیکنانی که محروم و مصدوم بودند مقایسه کنیم. ما حدود ۲۰ بازیکن داریم که همه را با یک چشم می‌بینیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------