راموس: مطمئنم بارسلونایی‌ها می‌خواهند مرا پشت میله‌ها ببینند!



اخبار,اخبار ورزشی,ال کلاسیکو

کاپیتان تیم رئال مادرید به متهم شدنش به زدن ضربه عمدی به صورت مهاجم بارسلونا، واکنش نشان داد و از خودش دفاع کرد.

به گزارش تسنیم، ال‌کلاسیکوی نخست فصل جاری لالیگا یک صحنه زشت داشت که سرخیو راموس و لوئیس سوارس در متن آن بودند. در جریان یکی از حملات بارسلونا، سوارس پا به توپ شد اما راموس با زدن ضربه‌ای سنگین به صورت او از پشت، مهاجم اروگوئه‌ای بارسایی‌ها را متوقف کرد و با اینکه طبق اعتراف رسانه‌های حامی رئال مادرید مستحق دریافت کارت قرمز مستقیم بود، در میدان ماند و تنها یک کارت زرد گرفت.

 

صحنه ضربه راموس به سوارس آنقدر زننده بود که نه تنها رسانه‌های کاتالان، بلکه رسانه‌های مادریدی هم به انتقاد از آن پرداخته‌اند، هرچند او به راه افتادن این موج از انتقاد را به بارسایی‌ها نسبت داد.

 

کاپیتان کهکشانی‌ها بعد از شکست 3 بر صفر تیمش در ال‌کلاسیکوی خانگی گفت: مطمئنم که در بارسلونا فکر می‌کنند که من باید همراه با پوگدمونت (رئیس دولت سابق کاتالونیا که به اتهام تلاش برای تجزیه اسپانیا به زندان افتاد) پشت میله‌ها بروم. من هیچ قصد و غرضی برای زدن لوئیس سوارس نداشتم.

اخبار,اخبار ورزشی,ال کلاسیکو

 

راموس درباره باخت تیمش در ال‌کلاسیکو هم اظهار داشت: این بازی می‌توانست حسن ختام موفقیت‌های ما در سال 2017 باشد و به همین دلیل ناراحتی‌مان از پذیرش چنین شکستی دو برابر است. با این حال ما باید تا پایان لیگ بجنگیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------