رفع مشکلات ورزشگاه آزادی ۱۵ میلیارد تومان لازم دارد



اخبار,اخبار ورزشی,ورزشگاه آزادی

فرهاد نیکو خصال گفت: با رفع اشکالات کنفدراسیون فوتبال آسیا تا ۱۰ سال در آرامش می‌توانیم میزبان رویدادهای بین المللی باشیم هرچند زمان اندکی باقی مانده است.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت ورزش و جوانان، فرهاد نیکو خصال درباره اهمیت حضور تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا را مورد توجه قرار داد و گفت: آنچه مسلم است در صورت  راهیابی پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۵۰ مهمان ویژه خواهد داشت و از طرفی شبکه‌های خارجی هم در تهران حضور می‌یابند بنابراین برای رفع اشکالات ورزشگاه آزادی فقط مشکل اعتبار نیست و با مشکل زمان نیز روبرو هستیم که البته پس از تزریق اعتبارات قطعا با برنامه ریزی از پیش تعیین شده کارهای عمرانی برای بهبود وضعیت استادیوم فوتبال بلافاصله آغاز خواهد شد.

 

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه داد: در نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا ۱۹ اشکال برای ورزشگاه آزادی اعلام شده که برآورد اعتباری مورد نیاز آن ۱۵ میلیارد تومان است و تا زمان بازی برگشت فینال که ۱۹ آبان ماه است فرصت داریم ایرادها را برطرف کنیم.

 

نیکو خصال گفت: بر اساس کارشناسی که به عمل آمده است از این میزان اعتبار فقط ۱۲ میلیارد تومان برای گیت‌های ورودی و دوربین‌های مدار بسته نیاز است که بخش عمده‌ای از اعتبارات را شامل می‌شود.

 

او دیگر اشکالات را سیستم صوتی، تونل ورزشگاه، اتاق عکاسان، چمن دور زمین مسابقه، سکوی تماشاگران و ... اعلام شده است که همه ۱۹ موارد با تامین سریع منابع مالی مرتفع می‌شود.

 

نیکوخصال تصریح کرد: با رفع مشکلات ورزشگاه آزادی این ورزشگاه تا ۱۰ سال بدون مشکل و با آرامش رویدادهای بین المللی را میزبانی خواهد کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------