اسپانیا با برتری قاطعانه مقابل ولز به روند خوبش ادامه داد/ پیروزی پرتغال مقابل لهستان بدون رونالدو



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ ملت های اروپا

تیم ملی اسپانیا در ادامه روند رو به رشدش یک پیروزی قاطعانه دیگر به دست اورد.
به گزارش تسنیم، در ادامه بازی‌های دوستانه ملی، تیم ملی اسپانیا در خانه ولز به برتری 4 بریک دست یافت.

 

 در این بازی ورزشگاه «میلینیوم»، اسپانیا در ادامه روند خوب اخیرش توسط آلکاسر در دقایق 8 و 29، راموس در دقیقه 19  و بارترا در دقیقه 74 به گل رسید و تنها گل میزبان به وسیله وکس در دقیقه 89 زده شد.


پیروزی پرتغال مقابل لهستان بدون رونالدو

در مهمترین بازی های پنج شنبه شب از لیگ ملت های اروپا، پرتغال در خانۀ لهستان پیروز شد و با اقتدار بعد از دو هفته، در صدر گروه خود ایستاده است.

 

در مهمترین بازی این شب، در تنها مسابقه از سطح آ، تیم های پرتغال و لهستان از گروه سوم در ورزشگاه اسلاسکی لهستان به مصاف هم رفتند که یاران سانتوش بدون رونالدو مقابل رقیب خود پیروز شدند. در این دیدار ابتدا پیتاک در دقیقه ۱۸ بازی را ۱-۰ کرد ولی آندره سیلوا همچون هفته های قبل به گلزنی خود ادامه داد و در دقیقه ۳۱ بازی را مساوی کرد. دقیقه ۴۳ گلیک به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی ۲-۱ شود و سپس دقیقه ۵۲ نوبت به سیلوا رسید تا بازی را ۳-۱ کند. تلاش های لهستان فقط منجر به یک گل شد که بلاژیکوفسکی در دقیقه ۷۷ گل دوم را زد تا در نهایت پرتغال ۳-۲ پیروز شود و به صدر جدول برود. ان ها بعد از دو هفته ۶ امتیاز دارند.

 

از سطح سی و از گروه اول، رژیم اشغالگر قدس موفق شد ۲-۱ از سد اسکاتلند بگذرد. از گروه چهارم همین سطح، لیتوانی در خانه مقابل رومانی ۲-۱ شکست خورد و صربستان ۲-۰ در مقابل مونته نگرو پیروز شد. در این گروه صربستان با ۷ امتیاز صدرنشین است.

 

از سطح دی نیز از گروه سوم دو بازی برگزار شد که آذربایجان ۳-۰ جزایر فارو را شکست داد و کوزوو ۳-۱ از سد مالت گذشت.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------