آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

سیامند رکورد شکست و طلا گرفت/ شاهین ایزدیار ششمن مدال طلای خود در جاکارتا را صید کرد



اخبار,اخبار ورزشی

نمایندگان دسته 107+ کیلوگرم پاراوزنه برداری کشورمان موفق به کسب مدال های طلا و نقره بازی های پارآسیایی 2018 اندونزی شدند.

به گزارش فارس، در ادامه رقابت های پاراوزنه برداری بازی های پاراآسیایی 2018، سیامند رحمان و منصور پورمیرزایی نمایندگان دسته 107+ کیلوگرم کشورمان به مصاف 4 وزنه بردار از کشورهای عراق، قرقیزستان، عربستان و ژاپن رفتند و موفق به کسب مدال های طلا و نقره این دسته شدند.

 

سیامند رحمان در نخستین حرکت وزنه 273 کیلوگرمی را مهار کرد. وی در دومین حرکت نیز وزنه 293 کیلوگرمی را به راحتی بالا برد تا علاوه بر قطعی شدن مدال طلایش رکورد آسیا و بازی های پاراآسیایی را که در اختیار خودش بود بشکند. سیامند برای سومین حرکت وزنه 295 را انتخاب کرد که با مهار این وزنه بار دیگر رکورد آسیا و بازیهای پاراآسیایی را ارتقا داد.

 

منصور پورمیرزایی دیگر نماینده کشورمان در این دسته به ترتیب موفق به مهار وزنه های 238، 241 و 248 کیلوگرمی شد تا مدال نقره این دسته هم به ایران برسد.

 

وزنه بردار عراقی با مهار وزنه 240 کیلوگرمی مدال برنز را از آن خود کرد.

 

تیم 10 نفره پاراوزنه برداری کشورمان موفق به کسب 4 مدال طلا (صلحی پور، جعفری، رستمی و رحمان)، 4 نقره (یوسفی، مرادی، غریب شی و پورمیرزایی) و 2 برنز (محمدی و رضی) شده است.

 

شاهین ایزدیار ششمن مدال طلای خود در جاکارتا را صید کرد

اخبار,اخبار ورزشی

طلایی ترین عضو کاروان خودباوری و امید، صاحب ششمین طلای خود در هفتمین رقابتش شد. 

 

شاهین ایزدیار در رشته شنا، ماده ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس S۱۰ در کنار شناگرانی از کشورهای هند، قزاقستان و اندونزی به آب پرید. 

 

وی که در خط طلایی ۵ قرار گرفته بود، توانست با رکورد یک دقیقه و ۹ ثانیه و ۲۳ صدم ثانیه به ششمین قهرمانی خود برسد. 

 

شاهین پیش از این در  ۵ روز گذشته صاحب ۵ مدال طلا و یک مدال نقره شده و به کاروان ایران برای درخشش خود کمک شایانی کرده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------