رونالدو، مسی و نویر در میان نامزدهای جایزه پای طلایی ۲۰۱۸



اخبار,اخبار ورزشی

۱۰ نامزد دریافت جایزه پای طلایی ۲۰۱۸ معرفی شدند.

به گزارش وبسایت نود، جایزه پای طلایی یک جایزه بین المللی است که در سال ۲۰۰۳ ابداع شده و هر ساله با توجه به دستاوردهای بازیکنان در دوران حرفه ای خود (چه فردی و چه در قالب تیمی) اهدا می‌شود. این جایزه تنها به بازیکنان فعالی تعلق می‌گیرد که حداقل ۲۸ ساله باشند و هر بازیکن تنها یک بار می‌تواندجایزه پای طلایی را دریافت کند. به این ترتیب در صورت پیروزی، خبری از نام بازیکن در بین نامزدهای سال های بعد نخواهد بود.

 

نامزدهای دریافت این جایزه در سال ۲۰۱۸ به شرح زیر هستند:

مانوئل نویر (آلمان/بایرن مونیخ)، لیونل مسی (آرژانتین/بارسلونا)، کریستیانو رونالدو (پرتغال/یوونتوس)، لوئیس سوارز (اروگوئه/بارسلونا)، ادینسون کاوانی (اروگوئه/پی‌اس‌جی)، گرت بیل (ولز/رئال مادرید)، سرخیو راموس (اسپانیا/رئال مادرید)، رابرت لواندوفسکی (لهستان/بایرن مونیخ)، سرخیو آگوئرو (آرژانتین/منچسترسیتی)، تیاگو سیلوا (برزیل/پی‌اس‌جی)

 

در سال های گذشته بازیکنانی مانند دیدیه دروگبا، زلاتان، ساموئل اتوئو، آندرس اینیستا و جیان‌لوییجی بوفون برنده این جایزه شده بودند. برنده پای طلای ۲۰۱۷ نیز ایکر کاسیاس بود.

 

برنده این جایزه از طریق رای گیری آنلاین در سایت این جایزه مشخص می‌شود و شرکت برای عموم فوتبالدوستان آزاد است. جای پای برنده این جایزه هر ساله قالب گیری شده و در اسکله پرنس نشین موناکو در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------