آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

فرناندو گابریل: منتظر پولم هستم نه قرار ملاقات با مسئولان پرسپولیس/ دو سال تمام دروغ شنیدم



اخبار,اخبار ورزشی,فرناندو گابریل

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: منتظر پولم هستم نه قرار ملاقات با مسئولان پرسپولیس.

فرناندو گابریل در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اینکه مسئولان پرسپولیس اعلام کردند به زودی جلسه‌ای با او در دبی برگزار خواهند کرد، اظهار داشت: من هیچ درخواستی بابت قرار ملاقات دریافت نکرده‌ام و نیازی هم به آن نیست. همه چیز واضح است من از فیفا حکم گرفتم و طبق آن حکم آنها باید در حدود ۲۵ روز آینده پول من را پرداخت کنند. هیچ چیز مبهمی وجود ندارد. آنها باید پول من را بدهند و من منتظر پولم هستم نه قرار ملاقات با مسئولان پرسپولیس.

 

وی در مورد اینکه ایجنت او (مهدی فراهانی) مدعی شده پرسپولیس پول او را پرداخت کرده گفت: ابتدا خوب شد که این صحبت‌ها مطرح شد فراهانی ایجنت من نیست و فقط او پیشنهاد پرسپولیس را برای من آ‌ورد ایجنت اصلی من یک برزیلی است. اگر این فرد مدعی است که این پول پرداخت شده خب کجاست؟

 

هافبک پیشین پرسپولیس اظهار داشت: پول من ۱۰۲ هزار دلار بود که پول زیادی هم بود، اما آنها فقط ۱۸ هزار دلار برای من ارسال کردند. من فقط منتظر پولم هستم و اگر آنها این پول را پرداخت نکنند سرو کارشان با فیفا و کسر امتیاز خواهد بود. مسئولان پرسپولیس و فراهانی اگر سندی دارند که من در آن بیشتر از ۱۸هزار دلار پول گرفتم، آن سند را رو کنند.

 

گابریل گفت: اگر این فرد (فراهانی) مدعی است که این پول از طرف پرسپولیس پرداخت شده آن کجاست؟ طبق حکمی که من دارم طرف من باشگاه پرسپولیس است نه فردی که بیاید این وسط ادعا کند. زمانی که من پیگیر این پول بودم هر روز به من یک چیزی می‌گفتند.

 

وی در پایان گفت: دو سال تمام فقط از باشگاه دروغ شنیدم من با پرسپولیس و هواداران آن خاطرات خوبی زیادی دارم و واقعا از صمیم قلب این تیم و هوادارانش را دوست دارم. اما واقعاً شرایط را برای من خیلی سخت کردند چرا که هر روز می‌آمدند و یک چیزی می‌گفتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------