بانوان به ورزشگاه آزادی آمدند/ صدور مجوز حضور در بازی پرسپولیس - السد



اخبار,اخبار ورزشی,حضور بانوان در ورزشگاه آزادی

نیمه نخست دیدار ایران و بولیوی در حالی به پایان رسید که حدود ۱۰۰ هوادار زن در ورزشگاه حضور داشتند.

به گزارش ایسنا، تیم‌های ملی ایران و بولیوی امشب (سه شنبه) در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با یک گل به سود ایران به پایان رسید.

 

در این دیدار که اولین تجربه حضور بانوان هوادار در ورزشگاه آزادی برای تماشای فوتبال آقایان پس از حدود ۳۵ سال بود، این هواداران که تعدادشان به حدود ۱۰۰ نفر می رسید با تشویق هایشان به اندازه ۱۲ هزار نفر هوادار مرد حاضر در ورزشگاه صدا تولید می‌کرد. قرار بود برای تماشای این دیدار کارمندان فدراسیون فوتبال و اعضای تیم های ملی بانوان به ورزشگاه بیایند اما به جز این‌ها تماشاگران بانوی دیگری هم به آن‌ها پیوستند که متشکل از اصحاب رسانه بودند که در آخرین لحظات اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا کردند.

 

در صحنه گل ایران که توسط علی رضا جهانبخش به ثمر رسید، این بازیکن برای خوشحالی گل به کنار دروازه بولیوی رفت تا نه به سمت هواداران مرد و نه به سمت هواداران خانم رفته باشد.

اخبار,اخبار ورزشی,حضور بانوان در ورزشگاه آزادی

 

صدور مجوز حضور بانوان در بازی  پرسپولیس - السد

غلامحسین زمان آبادی، مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال خبر از صدور مجوز برای حضور بانوان در استادیوم آزادی برای تماشای دیدار مقابل السد داده است.

 

تاج: خیلی خوشحالیم که زمینه حضور بانوان در ورزشگاه‌ها فراهم شد

مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه دیدار دوستانه ایران - بولیوی درباره حضور بانوان در ورزشگاه آزادی گفت: خیلی خوشحالیم که زمینه حضور بانوان در ورزشگاه ها فراهم شد از شورای تامین هم به دلیل فراهم کردن این زمینه تشکر می‌کنیم امیدواریم بانوان هم شئون را رعایت کنند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------