کی روش: برای زدن گل خجالت می‌کشیم/ حضور بانوان غرور برانگیز بود



اخبار,اخبار ورزشی,کی روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه تیمش بازی زیبا و مدرنی را ارائه کرد، گفت: نمایش خوبی برابر بولیوی داشتیم و دیگر نمی دانم باید چه کنم که احترام برخی را برای خود داشته باشیم.

به گزارش مهر، کارلوس کی روش پس از پیروزی دو بر یک امشب تیم ملی فوتبال ایران مقابل بولیوی در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: خیلی خوشحالم که هواداران به ورزشگاه آمدند و از دیدن بازی تیم ملی لذت بردند.

 

هواداران راضی به خانه رفتند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: بازی بسیار خوبی را از تیم ملی شاهد بودیم. دیدار مدرن و زیبایی را انجام دادیم و هوادارانی که به استادیوم آمدند راضی به منزل می روند. فکر می کنم شرایط خیلی خوبی داشتیم. چون کارهای تاکتیکی خوبی را انجام دادیم.

 

می توانستیم چهار گل بزنیم

وی درباره روند آماده سازی تیم ملی اظهار اشت: باید مسیر خودمان را ادامه دهیم. متاسفانه تنها دوگل زدیم در صورتیکه می توانستیم حداقل چهار گل بزنیم.

 

بازیکنانم لایق بهترین ها هستند

کی روش افزود: مهم ترین مطلب حفظ تعادل تیمی و انجام بازی تاکتیکی بود که انجام دادیم. بازیکنان لایق بهترین ها هستند و به نظرم لیاقت این را هم دارند که مورد حمایت همه جانبه برای کسب موفقیت قرار بگیرند.

 

تلاش  می کنیم به شهرهای دیگر برویم

کی روش درباره بازی های بعدی تیم ملی افزود: در ماه نوامبر می توانیم دو بازی تدارکاتی دیگر داشته باشیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد. من باید بار دیگر از حضور هواداران تشکر کنم و اعلام کنم تلاش خواهیم کرد تیم ملی را در خانه های هواداران شهر های دیگر نظیر تبریز، اصفهان و سایر شهرها ببریم. البته باید با تیم های میهمان خودمان ابتدا صحبت کنیم تا در شهرهای دیگر از آنها میزبانی کنیم. می خواهیم هواداران را به تیم ملی نزدیک کنیم.

 

دلایل بازی دادن به بازیکنان جوان

وی درباره حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم ملی اذعان داشت: مطمئنا ما دوست نداریم هیچ بازیکنی مصدوم باشد. ولی اینگونه بازی های آماده سازی فرصتی هست تا بقیه هم بازی کنند. درباره مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی باید بگویم او بازیکن مهمی برای ماست. ولی نوع بازی روزبه چشمی و مجید حسینی در کارهای دفاعی امیدواری زیادی به ما داد. اگر به خاطر داشته باشید چند ماه پیش روزبه چشمی هافبک بود اما او را آماده کردم تا در جام حهانی بازی کند.

 

هنوز در جایگاهی که می خواهیم نیستیم

وی تاکید کرد: مجید حسینی هم قبل از جام جهانی فقط یک بازی ملی داشت. اما او حالا با بازی هایی که انجام داد آمادگی خود را به رخ کشید. تیمی با کیفیت خوب و با انگیزه لازم تشکیل شده است. بار دیگر باید بگویم نسبت به قبل در شرایط خیلی بهتری هستیم. البته هنوز در جایگاهی که بقیه می خواهند نیستیم. 

 

حضور بانوان غرور برانگیز بود

سرمربی تیم ملی درباره حضور بانوان در ورزشگاه آزادی نیز صحبت کرد و گفت: در درجه اول لذتی که بازیکنان به خاطر حضور مادران و خواهران خود چشیدند جالب توجه بود و غرور برانگیز بود. مطمئنا در جامعه ما این یک مساله فرهنگی و حساس است. اگر می گویم جامعه ما به این خاطر است که خودم را جزئی از آن می دانم. اگر این شروع مسیر باشد باید به آن خوشامد گفت. مطمئن هستم بقیه جهان هم به آن احترام خواهد گذاشت. این موضوع، مساله ای است که در دست مسئولان است. باید اعتراف کنم خیلی خوب بود که آنها ما را تشویق می کردند و من هم در لذت بازیکنان از دیدن این صحنه ها سهیم بودم.

 

در زدن گل خجالتی بودیم

کی روش درباره سرعت بازیکنان خود در ضد حملات گفت: از این موضوع راضی هستم. در نیمه اول پاس های مختلفی را دادیم و در نیمه دوم دنبال این بودیم که با پاس های بیشتر میدان را کنترل کنیم. من فکر می کنم در هر دو نیمه خیلی خوب بودیم. ما فقط در گل زدن خجالتی بودیم! باید آن را کنار بگذاریم.

 

کمتر دیداری در ایران اینچنین بوده است!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: من اگر صحبت هایم از حالت تواضع و خضوع خارج می شود عذرخواهی می کنم. فقط باید بگویم چنین دیداری را کمتر در ایران می بینیم . دیدار امشب یک سطح بالاتر بود.

 

پیشنهاد تمدید شش ماهه را پذیرفتم

وی در خصوص رویاپردازی های خود برای رسیدن به قهرمانی جام ملت های آسیا تصریح کرد: وقتی آقایان تاج و اسلامیان از من خواستند تا قراردادم را تمدید کنم در آن برهه جزئی از برنامه هایم نبود که پیشنهاد شش ماهه را بپذیرم. چون من پیشنهادات چهارساله داشتم. اما این چالش را پذیرفتم چون می خواستم به هشت سال از زندگی خودم که اینجا رخ داده متعهد باشم. برای بعضی ها که به این وفاداری ها ارزشی قائل نیستند باید بگویم من و کادرم فداکاری های زیادی کردیم. به شدت اعتقاد دارم مستحق این فرصت هستیم تا در جام ملت های امارات کار سختمان را انجام دهیم.

 

دیگر باید برای ایران چه کنم؟

وی افزود: من چه کار دیگری باید انجام دهم تا احترام برخی افراد را در این کشور به دست بیاورم. من باید در مقابل آنها که سیستماتیک ما را می زنند چه کار دیگری باید انجام دهم. واقعا شگفت زده هستم چون بازیکنانم خیلی خوب بازی می کنند. تمام تلاش خودمان را می کنیم اما در سپتامبر یک بازی از دو بازی ممکن را انجام دادیم. در ماه جاری هم همنیطور. 

 

اگر مرا نمی خواهید بگویید

کی روش با ناراحتی کم نظیری که در چهره اش مشخص بود اظهار داشت: من اینجا خیلی خسته شدم. اگر من را نمی خواهید در چشمانم بگویید که من را نمی خواهند. این افراد و مربیان همان ارکستر همیشگی هستند. اما رهبران آن چهره خودشان را پنهان می کنند. اجازه بدهید من جمله هایم را اینگونه بگویم که من و کادر و مسئولان فدراسیون چه کار دیگری باید کنیم تا شایسته احترام گرفتن باشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------