برانکو: برای دیدار با السد باید به شرایط نرمال برگردیم/ دیدار با نود ارومیه می‌توانست بحران‌ساز شود



اخبار,اخبار ورزشی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: برای دیدار با السد 5 روز فرصت داریم تا به شرایط نرمال برسیم.

به گزارش فارس، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از پیروزی مقابل نود ارومیه، گفت: بعد از اردوی تیم ملی و تعطیلات دوباره وارد بازی‌های رسمی می‌شویم. همانطور که مطلع هستید بازی به بازی جلو می‌رویم.

 

وی افزود: مهمترین مسئله در جام حذفی بردن است. به بازیکنان تبریک می‌گویم مهمترین مسئله بردن بود. نمی‌توانستیم از این واقعیت که سه شنبه بازی مهمی با السد داریم فرار کنیم. به همین خاطر این قبیل مسابقات مخصوصا در جام حذفی یک مقدار بحران ساز می‌شود. از الان دیگر خودمان را برای بازی با السد آماده می‌کنیم.

 

برانکو در پاسخ به این سوال که شرایط پرسپولیس قبل از بازی با السد چطور است، خاطرنشان کرد: تیم از لحاظ جسمانی آماده است. بیرانوند، نوراللهی و بشار رسن با ما در این مدت نبودند. طبیعی است که بازی با السد به این شکل نیست که شما آماده نباشید و کسی نخواهد خوب باشد. 5 روز وقت داریم که به شرایط نرمال باز گردیم. انتظار دارم در بازی با السد به شرایط خوب برسیم. مشکل ما در حال حاضر کمال کامیبابی‌نیا است. وضعیت او فردا مشخص می‌شود اما با توجه به شناختی که از مصدومیت او داریم فکر می‌کنم مشکلی برای بازی با السد نداشته باشد.

 

سرمربی نود ارومیه: افتخار می‌کنیم یک بر صفر به یکی از بهترین تیم‌های آسیا باختیم

اخبار,اخبار ورزشی

وحید بیات‌لو پس از شکست یک بر صفر نود ارومیه مقابل پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: افتخار می‌کنیم که یک بر صفر مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیا شکست خوردیم. چند ضربه ایستگاهی و کرنر روی دروازه ما ایجاد شد، اما یک شوت ناگهانی باعث شد بازی را واگذار کنیم. در حملات، چند موقعیت بدست آوردیم و می‌توانستیم گل بزنیم.

 

وی افزود: افتخار می‌کنیم که در این دیدار از 7،8 بازیکن بومی و جوان را استفاده کردیم. کاپیتان ما از سهمیه زیر 23 سال بود و هدف اصلی‌مان هم همین بود که بتوانیم چند بازیکن گمنام به فوتبال کشورمان معرفی کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه در پاسخ به این سؤال که چرا تیمش به لحاظ بدنی کم آورد، گفت: ما هفته سوم تیم را بستیم و بدنسازی انجام ندادیم. 15 دقیقه آخر خیلی فشار آوردیم و با تعویض‌هایی که صورت گرفت، بازی را برگردانیم و در زمین حریف حاضر شدیم با این وجود، صحبت شما درست است و ما بدنسازی نکرده بودیم و همانطور که گفتم هفته سوم تیم را بستیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------