تساوی پیکان و ذوب آهن/ زور نساجی به ماشین سازی نرسید



اخبار,اخبار ورزشی

روند ضعیف تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با توقف مقابل پیکان ادامه یافت.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 16:15 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان، میزبان پیکان بود که با تساوی یک-یک متوقف شد.

 

مهدی شیری، بازیکنی که در نیم‌فصل دوم لیگ برتر به پرسپولیس منتقل می‌شود، در دقیقه 41 و از یک شوت از راه دور، برای شاگردان مجید جلالی گلزنی کرد، اما محسن مسلمان هافبک پیشین سرخپوشان در دقیقه 68 و از روی نقطه پنالتی، گل تساوی ذوب‌آهن به ثمر رساند.

 

این ششمین دیدار متوالی ذوبی‌ها بود که آنها نتوانستند به پیروزی برسند. شاگردان امید نمازی در چهار هفته گذشته لیگ برتر و تنها دیدار جام حذفی خود از کسب پیروزی بازماندند و اکنون با 11 امتیاز در جایگاه نهم جدول حضور دارند.

 

علی صفایی داور این مسابقه، مگنو باتیستا از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد. مهدی رحیم زهیوی از ذوب‌آهن نیز کارت زرد گرفته بود.

 

نساجی و ماشین‌سازی امتیازات را تقسیم کردند

اخبار,اخبار ورزشی

تیم فوتبال نساجی مازندران در یکی از دیدارهای هفته دهم لیگ برتر از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف ماشین‌سازی تبریز رفت که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

در این دیدار که پیام حیدری قضاوت آن را به عهده داشت، علی شجاعی و محمد میری از تیم نساجی و سیداحمد موسوی از تیم ماشین‌سازی با کارت زرد جریمه شدند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------