علی دایی: دو پنالتی ما مقابل پرسپولیس را نگرفتند/ از کرواسی بزن بهادر آورده‌اند



اخبار,اخبار ورزشی,علی دایی

سرمربی سایپا می‌گوید در مصاف تیمش مقابل پرسپولیس همه چیز علیه شاگردان او بوده و در صورتی که داور مهربان‌تر قضاوت می‌کرد، بازی به سود تیم او به پایان می‌رسید.

به گزارش فارس،  علی دایی بعد از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی سختی بود نیمه اول خوب نبودیم و سعی کردیم در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و رفته رفته بهتر شدیم.

 

نیمه اول هم از پرسپولیس بهتر بودیم

دایی افزود: در نیمه اول هم از پرسپولیس بهتر بودیم. نیمه اول موقعیت‌هایمان را در شش قدم نتوانستیم استفاده کنیم و خیلی موقعیت از دست دادیم و پرسپولیس در نیمه اول فقط یک شوت زد.

 

کمال هر 15 سال یک‌بار چنین شوتی می‌زند

دایی تاکید کرد: روی صحنه گل شوت آنچنانی کمال بود که هر ۱۰ یا ۱۵ سال یکبار خود کمال می زند.

 

به جز ۵-۶ دقیقه نیمه دوم بازی در اختیار ما بود. یک بازیکن کم داشتیم اما پرسپولیس آن را داشت و به همین دلیل نتوانستیم در این بازی برنده شویم. اگر نگاه کنید حداقل ۲ پنالتی صدرصد ما را نگرفتند.

 

عین آب خوردن حق مان را می‌خورند

دایی تصریح کرد: عین آب خوردن حق تیم هایی مثل ما خورده می شود. نمی‌توانیم به حق مان برسیم. با یکسری جوان داریم کار می‌کنیم.

 

اطلاعات برانکو از سایپا غلط است

دایی با اشاره به صحبت برانکو قبل از بازی که گفت؛ سایپا از نظر مالی از پرسپولیس بهتر است فکر می‌کنم ایشان اطلاعات غلط گرفته  است. تیم ما از نظر مالی جز ۴ تیم آخر جدول است و حدود ۱۰ میلیارد تومان تیم ما هزینه دارد و تیم با همین شرایط بسته شده و با این جوانان کار می کنیم. در این شرایط سخت که همه چیز علیه ما بود توانستیم بازی را برگردانیم اگر داور مهربانتر بود بازی را می‌بردیم.

 

داداشم با یک اعتراض اخراج شد

دایی در مورد داوری مسابقه گفت: داور پنالتی ما را نگرفت، داداش ما اعتراض کرد اخراج شد! اگر پنالتی نمی‌گیرید چرا اخراج می‌کنید؟! این مسایل اتفاق می افتد. از کمیته داوران خواهش می‌کنم به دقت این بازی را نگاه کنند. نمی شود که اشتباه خودش را با اخراج مربی ما درست بکند. اگر مربی ما اخراج داشت که سید جلال حسینی جز بهترین های ماست چرا اخراج نشد؟! حداقل سه چهار دقیقه وقت را کشتن و می خواستیم یک ضربه کاشته بزنیم به داور اعتراض می کردند.

 

سایپا هستیم و کسی را نداریم

وی تصریح کرد: هیچ جای دنیا چنین کارهایی نمی کنند، چون سایپا هستیم و کسی را نداریم ولی پرسپولیس هوادار دارد چنین می شود.حامی دارد. تازه در زمین خودمان است ولی آنها می گفتند بیایید در ورزشگاه آزادی بازی کنید؛ هم زمین را به آنها بدهیم و هم سکوها را!

 

علیه ناداوری‌ها کاری نمی‌توانم بکنم!

سرمربی سایپا افزود: برخی ناداوری ها و ظلم‌هایی علیه تیم ما می شود که کاری نمی توانم بکنم.

از دست من کاری برنمی آید.

 

از کرواسی بزن بهادر آورده‌اند

سرمربی سایپا در مورد درگیری های پیش آمده با دروازه بان گفت: دروازه بان پرسپولیس نه؛ دروازه بان ذخیره پرسپولیس، که از کروات به جای دروازه بان یک بزن و بهادر آورده‌اند. او شروع کننده درگیری با بازیکنان ما بود. در زمین هم شجاع خلیل زاده این کار را کرد و بازیکنم قسم می خورد که او در زمین فحش ناموسی داده است.

 

نمی‌توانیم پرسپولیس را ما ببرد و من هم تشکر کنم

وی ادامه داد: این اولین بار نیست؛ شما نگاه کنید چقدر این اتفاق ها رخ می دهد. داور به بازیکن ما کارت زرد می دهد اما بیرون منشا و خلیل زاده و رادوشویچ این مسایل را به وجود آوردند. نمی توانیم در زمین بایستیم و پرسپولیس ما را ببرد و بگوییم مرسی دستتان درد نکند!

 

متاسفانه باید یکسری چیزها را رعایت کنند. اگر در زمین داور حق را به ما می داد مطمئنا در بیرون از زمین این اتفاق ها رخ نمی داد.

 

به رادو گفتم؛ چرا داد و بیداد می‌کنی، برو رختکن

علی دایی در مورد اینکه رادوشویچ با شما درگیر شده است گفت: نه با من درگیر نشده است. من دیدم سر و صداست که گفتم چرا داد و فریاد می کنی؟ برو در رختکن.

 

شادی بازیکنان من ربطی به پرسپولیسی‌ها ندارد

دایی در مورد اینکه اعتراض بازیکنان پرسپولیس به شادی بعد از گل شما بود گفت: اصلا به آنها ربطی ندارد. بازیکن من هر طور دوست دارد شادی می کند.

 

تیم من برای شکست دادن پرسپولیس‌آمده بود

دایی خاطرنشان کرد: من به بازیکن تیمم گفتم سریع بیاید و به تیم حریف موقعیت ندهیم. تیم من برای مساوی نیامده بود و برای گرفتن ۳ امتیاز بودیم و بعد از گل مساوی تیم را به جلو می خواندم تا برنده شویم و با مساوی چیزی گیر ما نمی آید و می خواهیم خودمان را از میانه جدول بکنیم و بالا برویم.

 

بازی در زمین تختی به ضرر ما است

سرمربی سایپا در مورد اینکه بازی در زمین تختی به ضرر شما نیست گفت: مطمئنا به ضرر ماست ولی وقتی نه پول دارم نه طرفدار چه کار باید بکنم.

 

پرسپولیس به توپ های بلند دل بسته بود

سرمربی سایپا گفت: تیم حداکثر با ۱۰ -۱۱ میلیارد بسته شده و تیم هایی هستند که با ۵۰ میلیارد تومان بسته شده‌اند و کار می کنند. در همین چمن خراب بهتر از پرسپولیس توپ را در زمین چرخاند و پرسپولیس به توپ های بلند برای منشا و علیپور دل بسته بود تا یکی بزند و آن یکی صاحب توپ شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------