بازیکن سایپا: طاهرخانی مدرسه‌اش دیر شده بود و عصبانی شد/ اظهارات محمد دایی و بازیکن پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار پرسپولیس و سایپا

صادق بارانی هافبک تیم فوتبال سایپا می گوید که پرسپولیسی ها جنبه تساوی در دقایق پایانی را نداشته اند.

به گزارش ورزش سه، صادق بارانی بازیکن تیم سایپا در مورد تساوی کسب شده برابر پرسپولیس که یک امتیاز را برای این تیم به ارمغان آورد در مورد بازی گفت: خدا را شکر خیلی خوشحالیم که یک امتیاز گرفتیم چون پرسپولیس تیمی است که به فینال آسیا رفته ولی فکر می کنم گلی که ما زدیم یک مقدار به بازیکنان پرسپولیس فشار آمد. بازیکن قد کوتاه این تیم (طاهرخانی) الفاظ زشتی به بازیکن ما نسبت داد. شجاع خلیل زاده هم به جای اینکه جلویش را بگیرد، دو تا رویش گذاشت و گفت و از همانجا استارت دعوا خورده شد.

 

وی در مورد اینکه سلیمانی بعد از گل به سمت نیمکت این تیم رفته، توضیح داد: نه نه؛ پرسپولیس فینال آسیا رفته و بازیکنی که به این تیم گل می زند، خوشحال می شود. هر کسی بود از این بیشتر خوشحالی می کرد. جنبه این را ندارند که وقتی امتیاز می دهند، بی احترامی می کنند. طاهرخانی هم مدرسه اش دیر شده بود و بی احترامی می کرد و این خوب نیست.

 

بارانی که فصل گذشته هم در بازی با پرسپولیس شاهد حواشی بود، در مورد اینکه چرا بازی با پرسپولیس به حاشیه کشیده می شود، توضیح داد: درست است ولی خدا را شکر من کاری نکردم و سعی کردم بازی ام را بکنم ولی متاسفانه اتفاقی که نباید می افتاد، رخ داد.

 

طاهرخانی: بازیکن سایپا با مشت به صورت من زد

حمیدرضا طاهرخانی بازیکن پرسپولیس درباره درگیری بعد از پایان بازی تیمش مقابل سایپا اظهار کرد: صادق بارانی (بازیکن سایپا) می‌گوید طاهرخانی را نمی‌شناسم، اما به من فحش می‌دهد.

 

او درباره علت درگیری اواخر بازی نیز گفت: سلیمانی (بازیکن سایپا) با مشت به صورت من زد و فحش ناموس داد. آن وقت بارانی علیه من مصاحبه می‌کند؟

 

محمد دایی: سه سال است می‌گویم زرگر داور نیست/ رادوشوویچ را آوردند تا گنده بازی درآورد

محمد دایی، مربی سایپا که در اواخر دیدار این تیم مقابل پرسپولیس که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، از کنار زمین اخراج شد، درباره دلایل اخراج شدنش و قضاوت زرگر در این دیدار اظهار کرد: من مطمئنم که زرگر با تیم‌های ما و خود من لج دارد. من نفهمیدم که چرا اخراج شدم چون شرایطم طوری بود که نمی‌توانستم از روی نیمکت تکان بخورم. او مطمئنا از جای دیگر ناراحت است. او اصل اولیه داوری که شجاعت و عدالت است را ندارد. زرگر تعیین کننده نتیجه بازی بود. دفاع چپ پرسپولیس سه بار باید کارت می‌گرفت که کارت نداد. دو پنالتی ۱۰۰ درصد برای ما نگرفت.

 

او افزود: من یک سوال از شما دارم. اگر جای سیدجلال که رفیق خوب من است، فرد دیگری به داور کنار به آن شکل اعتراض می‌کرد، مطمئنا ۱۰ ثانیه هم فرصت پیدا نمی‌کرد و اخراج می‌شد ولی متاسفانه خیلی چیزها را مدارا و مماشات می‌کنند. من این را می‌گویم که سه سال است که او به درد داوری نمی‌خورد. مطمئن باشید که او با غرض داوری می‌کند و عدالت و شجاعت کافی را ندارد. من متاسفم که به جای برخورد با داور با مربی و بازیکن برخورد می‌کنند. من می‌دانم که به خاطر این صحبت‌ها با من برخورد می‌شود اما باید حقانیت فوتبال را بگویم. اگر قرار است که پرسپولیس هرطور شده قهرمان شود که کاری ندارد. بگویید باقی تیم‌ها کنار بکشند.

 

مربی سایپا درباره درگیری‌های پس از این بازی توضیح داد: من از آقای شجاع که پسر خوبی است انتظار نداشتم که فحش‌های آنچنانی بدهد. آقایان کمیته انضباطی ببینند که ماجرا چیست. بازیکن ما بعد از گل باید گریه می‌کرد؟ دقیقه ۸۹ جلوی پرسپولیس، جلوی این تعداد تماشاگر، آن‌ هم با داوری بد بازی، وقتی گل بزنیم باید زانوی غم بغل بگیریم تا آقایان ناراحت نشوند. بازیکنان پرسپولیس هم جلوی السد چطور خوشحالی گل کردند؟

 

دایی درباره اینکه گفته می‌شود سلیمانی تماشاگران را تهییج کرده، گفت: کدام تماشاگران؟ مگر ما تماشاگر داشتیم؟ نباید بعد از گل خوشحالی کند؟ او حق طبیعی‌اش است و وقتی مقابل فینالیست آسیا که قهرمان آسیا هم می‌شود، گل زده چرا نباید خوشحالی کند؟ چرا وقتی بازیکن ما گل زده باید فحش خواهر مادر بشنود؟

 

او درباره رادوشوویچ که علی دایی به او لقب بزن بهادر داد گفت: بزن بهادر که نه، زور بازو آوردند. او را آوردند و روی نیمکت نشاندند که موقع این ماجراها گنده بازی درآوردند. یک بار هم شما دقیقه ۸۸ گل بخورید، چه می‌شود؟ باید فحش خواهر مادر بخوریم؟ داور، فدراسیون و تماشاگران که با شما بودند، ما هم تیمی هستیم که بودجه و بازیکن کافی نداریم باید حتما مقابل شما ببازیم؟

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------