«رونالدو» نفر اول اینستاگرام شد



اخبار,اخبار ورزشی,رونالدو

«کریستیانو رونالدو» فوتبالیست مشهور با پشت سر گذاشتن هنرپیشه آمریکایی، به پرطرفدارترین فرد در شبکه اجتماعی اینستاگرام تبدیل شد.

به گزارش فارس به نقل از دِیلی مِیل،  «کریستیانو رونالدو» فوتبالیست مشهور در رقابتی نزدیک «سلنا گومز» هنرپیشه آمریکایی را در تعداد دنبال‌کنندگان (فالوور) کنار زد و پرطرفدارترین فرد اینستاگرام شد.

 

تا پیش از این گومز با ۱۴۴,۳۲۱,۰۲۹ فالوور در صدر اینستاگرام قرار داشت که «کریستیانو رونالدو» ستاره فوتبال با ثبت رقم ۱۴۴,۳۳۸,۶۵۰ فالوور که دیروز از سوی «یو اس ویکلی» منتشر شد، این جایگاه را به خود اختصاص داد. رقمی که از جمعیت کل بسیاری از کشورهای جهان هم بیشتر است و نشان از محبوبیت رو به رشد این ستاره دنیای فوتبال دارد.

 

این فوتبالیست ۳۳ ساله پرتغالی به تازگی پس از ۹ سال تیم رئال مادرید را رها کرد و در تیرماه امسال با امضای قراردادی به مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو به تیم یوونتوس ایتالیا پیوست.

 

رونالدو بصورت منظم در اینستاگرام فعال است و عکس‌های تمرینات و نیز خانواده خود و چهار فرزندش را به اشتراک می‌گذارد.

 

مقام اول پرطرفدارترین فرد در اینستاگرام از سال ۲۰۱۶ تا کنون در دست سلنا گومز بود که او آن را از تیلور سوئیفت گرفته بود. سوئیفت نیز در حال حاضر ۱۱۲ میلیون فالوور دارد. از دیگر افراد پرطرفدار می‌توان به آریانا گرانده با ۱۳۲ میلیون دنبال‌کننده اشاره کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------