وزیر ورزش: تحت فشار زیادی هستیم/ امیدوارم خادم جلوی تعلیق را بگیرد



اخبار,اخبار ورزشی,خادم و سلطانی فر

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کارگروهی با حضور نمایندگان دستگاه‌های مسئول برای پیگیری پرونده مربوط به علیرضا کریمی که از رویارویی با نماینده اسراییل خودداری کرد تشکیل شده است گفت: تحت فشار زیادی هستیم.

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی‌فر پس از برگزاری جلسه با رسول خادم رییس فدراسیون کشتی اظهار کرد:این مسئله در کمیته بین‌المللی المپیک(IOC) در حال پیگیری است اما کارگروهی با حضور همه وزارتخانه‌های مسئول در اینباره تشکیل دادیم تا ببینیم چه اقداماتی می‌توانیم انجام دهیم.

 

وزیر ورزش و جوانان افزود: البته همه این‌ مسائل به هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی برمی‌گردد که با توجه به حضور رسول خادم در هیات رییسه اتحادیه جهانی، امیدواریم خادم رایزنی‌ها لازم را در آنجا ادامه دهد و از تعلیق کشتی جلوگیری کند. سایر بخش‌ها نیز پیش‌بینی‌های لازم را انجام خواهند داد اما در هر صورت تحت فشار زیادی هستیم.

 

به گزارش ایسنا، پس از اینکه علیرضا کریمی آزادکار وزن 86 کیلوگرم ایران مقابل حریف روس خود در رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان بصورت عمدی شکست خورد تا مقابل نماینده اسراییل قرار نگیرد،این موضوع با توجه به بازتاب جهانی که داشت،با حساسیت ویژه کمیته بین المللی المپیک و اتحادیه جهانی کشتی مواجه شده و حتی صحبت از تعلیق کشتی ایران و محرومیت علیرضا کریمی و کادر فنی تیم ملی نیز به میان آمده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------