تمجید فیفا از برانکو و بیرانوند/ نبرد فینال اولی‌ها برای جام



اخبار,اخبار ورزشی,بیرانوند

سایت فیفا به فینال لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و عملکرد برانکو ایوانکویچ و علیرضا بیرانوند را در راه موفقیت پرسپولیس ستود.

به گزارش ایسنا، دیدار رفت مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا شنبه از ساعت 9:30 صبح آغاز می شود. سایت فیفا درباره این دیدار نوشت: هر کدام از تیم های صعود کرده به دیدار نهایی قهرمان شوند، تاریخ سازی کردند. هر دو تیم برای اولین بار است که به دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند و اکنون یک گام تا رسیدن به قهرمانی فاصله دارند. تیم قهرمان می‌تواند ماه آینده نماینده آسیا در جام جهانی باشگاه ها نیز باشد.

 

پرسپولیس با هدایت برانکو ایوانکویچ در دو سال گذشته قهرمان لیگ ایران شده است و دوران خوبی برای این تیم رقم خورده است و اکنون این تبم امیدوار است نتایج خوب داخلی به رقابت های آسیایی نیز سرایت کند. قهرمانی در لیگ قهرمانان می تواند نتایج خوب این تیم در دوران طلایی خود را تکمیل کند.

 

بازیکن ویژه

پرسپولیسی ها برای ناکام گذاشتن کاشیما در این دیدار روی عملکرد علیرضا بیرانوند دروازه بان 26 ساله خود حساب کردند. بیرانوند بعد از مهار پنالتی کریستیانو رونالدو در جام جهانی بر سر زبان ها افتاد و سال گذشته با تیمش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید و اکنون در این فصل نیز عملکرد  خوب خود را تکرار کرده است.

 

آیا می دانستید؟

کسی که مسئول رساندن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود، برانکو ایوانکویچ است که در جام جهانی آلمان روی نیمکت ایران قرار داشت. او در سال 2015 هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت و توانست عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------