«امید عالیشاه» مصدوم شد



اخبار,اخبار ورزشی,امید عالیشاه

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در جریان تمرین امروز این تیم در دربی دچار مصدومیت شد.

به گزارش تسنیم به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس با تغییر زمان از ساعت 17:30 آغاز شد. بازیکنان در این تمرین سرحال بودند و به نظر می‌رسد مشکلات ناشی از اختلاف ساعت بر جای مانده از سفر به ژاپن، در آنها به حداقل رسیده باشد. در جریان این تمرین بیرانوند تمرینات ویژه‌ای را دنبال کرد.

 

سرخپوشان که حالا به نظر می‌رسد تغییرات اختلاف زمان ناشی از سفر به شرق آسیا و خستگی ناشی از آن، در آنها از بین رفته یا به حداقل رسیده است، تمرین خوبی را در زمین باشگاه ایرانیان انجام دادند.

 

بازیکنان زودتر از موعد تعیین شده در زمین حضور پیدا کردند و به گرم کردن، کار با توپ و فوتبال هدفمند پرداختند. شروع تمرین رسمی، زیر نظر مارکو استیلینوویچ بود. تمرینات بدنی و سرعتی انجام شد و پس از آن بازی فوتبال در دو گروه قرمز و سفید صورت گرفت. در این بخش دقت در پاس‌ها مورد تأکید برانکو بود.

 

این دو گروه همچنین پاس‌های کوتاه، ارسال از جناحین و ضربه به دروازه را هم در بخش تمرینات تاکتیکی در دستور کار خود قرار داده بودند.

 

پایان بخش تمرین امروز سرخپوشان بازی فوتبال بود که در جریان آن برخوردی فنی بین امید عالیشاه و احمد نوراللهی روی داد که آسیب‌دیدگی عالیشاه را در پی داشت که به این ترتیب از ادامه کار معاف شد و تحت نظر کادر پزشکی قرار گرفت.

 

علیرضا بیرانوند هم امروز تمرینات ویژه‌ای را زیر نظر ایگور پانادیچ دنبال کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------